• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Agenda

dat lijkt mij ook een goed idee, indien het mogelijk is.
dan kunnen mensen er al langer rekening mee houden om een dag vrij te plannen
 
Als ik input krijg, wil ik het best bijhouden.
Ik weet niet of de forumsoftware iets van agenda's ondersteunt, maar je zou natuurlijk ook gewoon een topic kunnen starten waar je telkens de startpost bijwerkt als anderen een nieuwe post toevoegen met suggesties.
Nadeel van zoiets is dat er maar één persoon die startpost in dat topic kan bijwerken.
 
Als het niet op de site van Carclean kan (daat staat immers al evenementen), zou ik een subforum "evenementen" maken en dan onderscheid in NL en buitenland. Dat werkt op zich prima, zo gaat het bijv. ookbij newminiclub.nl, naar tevredenheid.
Iedereen kan dan evenementen plaatsen en er is ruimte om over het betreffende evenement te discussieren of afspraken te maken.
 
Inderdaad zou zoiets wel leuk zijn, en als het in een apart subforum komt, kunnen mensen ook afspreken om elkaar daar te ontmoeten, of in elk geval aangeven of ze er naar toe gaan. Blijft de vraag welk soort evenementen wel en welke niet. Denk hierbij aan merkgebonden meetings wel/niet moet er iets van een glamour/elegance show bij zitten dat soort zaken.
 
Inderdaad zou zoiets wel leuk zijn, en als het in een apart subforum komt, kunnen mensen ook afspreken om elkaar daar te ontmoeten, of in elk geval aangeven of ze er naar toe gaan. Blijft de vraag welk soort evenementen wel en welke niet. Denk hierbij aan merkgebonden meetings wel/niet moet er iets van een glamour/elegance show bij zitten dat soort zaken.

Denk niet dat dat een probleem is/wordt.
Als het voor BMW of VW is, zullen er weinig Volvo-rijders komen denk ik. En de Volvo-rijders ziijn hier aardig in de minderheid volgens mij... ;), dus daar zal vast geen meeting van komen. Je kunt dus alles plaatsen in mijn ogen. Net als dat je een topic hebt over DDJ. Als je dat niet gebruikt, zul je daar vast niet op reageren.

De Mini-club heeft overigens vaak een MC-meet, daar komt iedereen en zijn de meest actieve meetings (op de verschillende ritten na dan). Als de locatie bijzonder genoeg is, worden er ook foto's gemaakt... Dat kunnen wij ook, een show-off bij de Mac, KFC of Ikea :)
 
Ik kan me voorstellen dat niet ieder merk/type gebonden evenement even interessant is voor iedereen maar de wat grotere (jaar)meetings zijn dat misschien wel. Maar eens kijken hoe e.e.a. wordt opgepakt.