• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Autoglym Multiwash TFR gebruikers test

Ik heb het alleen nog maar in de pompsprayer gebruikt, dus ik heb geen idee wat het resultaat is als je het via de foamlans gebruikt.
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Ik heb het van het weekend in de foamlance gebruikt, 1 op 10!

Het schuimt zeker niet als een snowfoam maar ik was zeker wel te spreken over het resultaat.

35384535-AC04-4122-804E-83E30EB698A1_zpsmz3plhrf.jpg
 
  • Leuk
Reactions: tembaco en Altos
Thanx heren!
@Zluytr en met de 1:10 geen noemenswaardige afname van de lsp (voor zover je hebt kunnen waarnemen dan natuurlijk)?
 
@Jdb @Jeroen Ow hahaha... ik had een reactie op de hond verwacht... maar Es is een schat van een meid, alleen roze haar :)

@Timm uiteraard ;) vooral toen ik een dag later de dode vliegjes eraf stond te wassen Haha
 
  • Leuk
Reactions: Jdb en Timm
Vandaag de Multiwash maar eens gebruikt op de huurauto waar ik al 2 maanden/8000 km in rond rijd. Ik had me eigenlijk voorgenomen om niks aan de auto te doen, omdat het een huurauto is en ik binnenkort mijn leaseauto verwacht, maar hij was nu wel zo smerig geworden dat ik het niet langer aan kon zien.

Bij wijze van test heb ik het ongeveer 1:6 gebruikt, om te kijken wat dat zou doen en omdat er dus 8000 km aan zooi op de auto zat. Ik wilde dus zoveel mogelijk vuil eraf halen zodat het wassen wat makkelijker zou gaan en omdat er toch geen LSP hoefde ik me daar ook geen zorgen over te maken.

Lang verhaal kort: dit mengsel in combinate met een HD haalde echt énorm veel zooi van de auto. De washmitt is geen één keer noemenswaardig vies geworden, zelfs niet op panelen als de voorportieren of de achterkant. Ik wilde ook een foto maken van het voor- en na verschil, maar de auto is felrood en ik kreeg het niet zichtbaar op de foto.
 
Vandaag de Multiwash maar eens gebruikt op de huurauto waar ik al 2 maanden/8000 km in rond rijd. Ik had me eigenlijk voorgenomen om niks aan de auto te doen, omdat het een huurauto is en ik binnenkort mijn leaseauto verwacht, maar hij was nu wel zo smerig geworden dat ik het niet langer aan kon zien.

Bij wijze van test heb ik het ongeveer 1:6 gebruikt, om te kijken wat dat zou doen en omdat er dus 8000 km aan zooi op de auto zat. Ik wilde dus zoveel mogelijk vuil eraf halen zodat het wassen wat makkelijker zou gaan en omdat er toch geen LSP hoefde ik me daar ook geen zorgen over te maken.

Lang verhaal kort: dit mengsel in combinate met een HD haalde echt énorm veel zooi van de auto. De washmitt is geen één keer noemenswaardig vies geworden, zelfs niet op panelen als de voorportieren of de achterkant. Ik wilde ook een foto maken van het voor- en na verschil, maar de auto is felrood en ik kreeg het niet zichtbaar op de foto.
Heb je de TFR gebruikt (1:6) met de foamlans of heb je een pompsprayer gebruikt?
 
Gisteren ook op mijn beide auto's gebruik 40ml met 1,6 l water gemengd in de pompspray 4 a 5 minuutjes gewacht daarna met hd afgespoten . Ik ben er zeer tevreden mee en zal vaste prik worden ook 25l aangeschafd en gedeeld met mijn maatje dus voorlopig meer als zat .
 
Gezien de positieve reacties hier op zoek gegaan naar de TFR echter alleen een grootverpakking kunnen vinden.. Nu ben ik enthousiast aan het poetsen, maar vind dit toch wat veel... Toevallig iemand die zijn grootverpakking wil delen?
 
Gezien de positieve reacties hier op zoek gegaan naar de TFR echter alleen een grootverpakking kunnen vinden.. Nu ben ik enthousiast aan het poetsen, maar vind dit toch wat veel... Toevallig iemand die zijn grootverpakking wil delen?

Is ook in 5 liter te krijgen. Dat is prima te doen toch om op te maken? :p