• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Misschien al genoemd maar...
Als ik zoek op Monello ,op de hoofdpagina staan bij producten dat ze niet op voorraad zijn,
Echter als je op het product klikt is dit wel op voorraad...
F7AB7EF6-0DC9-4A0A-B45E-3C44B57C53B0.png ACB88A9E-18B4-4CD2-9039-BDCE465D2B4D.png
 
Als ik zoek op Monello ,op de hoofdpagina staan bij producten dat ze niet op voorraad zijn,
Klopt, woensdag fixen we dat. Bedankt voor het melden.

En via de Samsung internet browser.
Ik raad je met klem aan om een moderne browser te gebruiken. Google Chrome, Mozilla Firefox, Microsoft Edge.

@M3fan Kan jij ergens de browserversie vinden van je Samsung Browser? Dan kan ik even speuren of je browser het zou moeten ondersteunen.

De Samsung browser is nogal beperkt en verre van up to date. Ik wist niet eens meer dat ze die nog hadden. :D
 
  • Leuk
Reactions: M3fan
Ik vermoed dat het de Chrome browser is. Ik gebruik een Samsung Galaxy S2 tablet. Laatste software update geïnstalleerd. Android versie 7.0.

Hopelijk kan je er iets mee!
 
Geen idee Tim, ik heb de IPad air 2 in ieder geval.
De button categorieën is blauw en wordt wit als ik erop druk.
Vervolgens krijg ik netjes alle submenu’s.
Druk ik bijvoorbeeld op exterieur dan krijg ik heel even weer alle submenu’s zoals normaal en vervolgens de foutmelding zoals M3fan.
 
@Tim

De iPad air 2 heeft een resolutie van 2048 x 1536 pixels bij 264 ppi.

Kan mijzelf herinneren dat ikzelf die melding een aantal dagen terug ook heb gehad. Waar weet ik niet meer, maar kom het nu nergens meer tegen. Alleen even opnieuw ingelogd, nadat ik jouw melding ergens las over in/uitloggen vanwege iets ofzo.

F9EC04FF-2C9E-4658-AFB1-077C89C506E3.png
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: Tim
@Jeroen: ik heb nu ook ingelogd, terug uitgelogd, opnieuw ingelogd maar het probleem blijft bestaan.

Ik zal morgen eens proberen via de laptop, kijken als het probleem daar ook is.
 
Laatst bewerkt: