• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Daar zal dan iets mee zijn. Ik kan er weinig over vinden. Vaag.
Ik bedoelde, die ene foto, die ik niet via het forum kon uploaden. Die heb ik via IMGUR gedaan.
Maar wat maakt het uit. Hij staat erop ;).

Niet meer druk maken deze laatste dagen van het jaar :p
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Twee dingetjes:

Ik merk sinds 'n dag of wat dat de knop om in te loggen altijd Account heet. Is dit bewust gedaan? Als ik me niet vergis dan was dit voorheen Inloggen als je niet ingelogd was. Dat vond ik ook wel duidelijk, want nu lijkt het altijd of je ingelogd bent... :rolleyes:

En "vroeger" kon je bij de aanbiedingen zien tot wanneer die aanbieding in principe geldig was. Dat zie ik nu niet meer terug.(?)
Was wel eens handig als deadline voor een volgende bestelling. :innocent:
 
Ik krijg sinds deze ochtend deze melding bij diverse handelingen. De “code” met nummers lijkt dan wel anders te zijn. Kan ook niet meer inloggen, want dan krijg ik ook zo’n melding.

b361f4c11619107132bcf7a018e1e123.jpg
 
Twee dingetjes:

Ik merk sinds 'n dag of wat dat de knop om in te loggen altijd Account heet. Is dit bewust gedaan? Als ik me niet vergis dan was dit voorheen Inloggen als je niet ingelogd was. Dat vond ik ook wel duidelijk, want nu lijkt het altijd of je ingelogd bent... :rolleyes:

En "vroeger" kon je bij de aanbiedingen zien tot wanneer die aanbieding in principe geldig was. Dat zie ik nu niet meer terug.(?)
Was wel eens handig als deadline voor een volgende bestelling. :innocent:

Heet nog steeds “inloggen” bij mij hoor.

Idd met je eens dat was altijd wel handig de eind datum tot wanneer een product in de aanbieding was.
De 'Aanbieding geldig tot' komt weer terug. ;)

De knop is inderdaad aangepast, omdat het soms met caching wat problemen gaf, dus hij heet nu tijdelijk altijd 'Account', dat gaan we nog verbeteren, maar heeft op dit moment geen prioriteit.

Ik krijg sinds deze ochtend deze melding bij diverse handelingen. De “code” met nummers lijkt dan wel anders te zijn. Kan ook niet meer inloggen, want dan krijg ik ook zo’n melding.
Klopt, je zat precies in een update, rond 08.40 kon je er als het goed is weer gewoon in.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco
Een paar zaken die mij opvallen als ik mijn account bekijk:
- bij de bestellingen zie ik dat mijn aankopen op de oliebollenavond een nummer hebben dat begint met 'WP' gevolgd door een stel cijfers, bij oudere bestellingen zie ik dat ze beginnen met 'MIG' gevolgd door een nummer. Heeft dit een speciale reden?

Het ordernummer voor de oliebollenavond (reservering/inschrijving) heeft als status 'in afwachting', betekent dat, dat ik automatisch voor de editie van dit jaar ben ingeschreven? :cool:
 
Yep, volgens mij heb ik je in de hoek bij de deur naar Diventa Bella zien staan met o.a. Bikkel, ik stond net iets verderop te praten.
 
Een paar zaken die mij opvallen als ik mijn account bekijk:
- bij de bestellingen zie ik dat mijn aankopen op de oliebollenavond een nummer hebben dat begint met 'WP' gevolgd door een stel cijfers, bij oudere bestellingen zie ik dat ze beginnen met 'MIG' gevolgd door een nummer. Heeft dit een speciale reden?

Het ordernummer voor de oliebollenavond (reservering/inschrijving) heeft als status 'in afwachting', betekent dat, dat ik automatisch voor de editie van dit jaar ben ingeschreven? :cool:
WP = WebPos, dat zijn alle bestellingen die in showroom geplaatst zijn
MIG = zijn alle orders die uit het oude systeem naar het nieuwe systeem zijn overgezet zijn
Alle order met een cijferreeks, zijn de normale order geplaatst in de webshop

Die 'In afwachting' van je clinicinschrijving moeten we nog nalopen, we moeten nog even kijken hoe we deze 'orders' in ons systeem afronden. Komt goed :)
 
  • Leuk
Reactions: Cordoba
In dit geval klopt het, het is een EOL product dat uit ons assortiment gaat en niet meer terug op voorraad komt. Via de reguliere wegen is het product dan niet te vinden.
 
  • Leuk
Reactions: m@rio
Laatst bewerkt: