Ik bedoelde, die ene foto, die ik niet via het forum kon uploaden. Die heb ik via IMGUR gedaan.Daar zal dan iets mee zijn. Ik kan er weinig over vinden. Vaag.
Twee dingetjes:
Ik merk sinds 'n dag of wat dat de knop om in te loggen altijd Account heet. Is dit bewust gedaan? Als ik me niet vergis dan was dit voorheen Inloggen als je niet ingelogd was. Dat vond ik ook wel duidelijk, want nu lijkt het altijd of je ingelogd bent...
En "vroeger" kon je bij de aanbiedingen zien tot wanneer die aanbieding in principe geldig was. Dat zie ik nu niet meer terug.(?)
Was wel eens handig als deadline voor een volgende bestelling.![]()
De 'Aanbieding geldig tot' komt weer terug.Heet nog steeds “inloggen” bij mij hoor.
Idd met je eens dat was altijd wel handig de eind datum tot wanneer een product in de aanbieding was.
Klopt, je zat precies in een update, rond 08.40 kon je er als het goed is weer gewoon in.Ik krijg sinds deze ochtend deze melding bij diverse handelingen. De “code” met nummers lijkt dan wel anders te zijn. Kan ook niet meer inloggen, want dan krijg ik ook zo’n melding.
Je moet nog betalen voor je oliebol en warme choco.'in afwachting',
bij de bestellingen zie ik dat mijn aankopen op de oliebollenavond
WP = WebPos, dat zijn alle bestellingen die in showroom geplaatst zijnEen paar zaken die mij opvallen als ik mijn account bekijk:
- bij de bestellingen zie ik dat mijn aankopen op de oliebollenavond een nummer hebben dat begint met 'WP' gevolgd door een stel cijfers, bij oudere bestellingen zie ik dat ze beginnen met 'MIG' gevolgd door een nummer. Heeft dit een speciale reden?
Het ordernummer voor de oliebollenavond (reservering/inschrijving) heeft als status 'in afwachting', betekent dat, dat ik automatisch voor de editie van dit jaar ben ingeschreven?![]()
Nee, die komen er weer bij hoor.De optie met mengverhoudingen bij bijvoorbeeld de shampoo, staan er niet meer bij. Blijft deze optie weg?
Normaal gesproken wel te vinden, om welk product gaat het?Als een product niet op voorraad is, is het desbetreffende product dan niet in de webshop te vinden?
Kom eigenlijk nooit in de webshop.![]()