• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Okee. Ik ga naar de webshop... "Hm, ik ben zelfs nog ingelogd" (sinds... weet ik veel?) Dat wil zeggen: er staat een bolletje met 8 producten bij mijn winkelwagen. Maar als ik dan op Account klik dan kom ik op de inlog-pagina... Toch niet ingelogd dus? En die winkelwagen dan? :confused:
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Mazzelaars allemaal! Hier aan boord blokkeert de ICT bende van kantoor de .com site op alle schepen...:oops::oops::oops:
Denk dat moeders de vrouw met kantoor gebeld heeft:p
Straks maar even op het prive netwerk proberen!
 
Is er de mogelijkheid om de tegel layout van de wishlist aan te passen?

Als ook was het vroeger niet mogelijk om producten te kopen die niet in voorraad waren ?
 
@Tim , kleine heads up, heb nog steeds niet opnieuw ingelogd dat blijft nu zo, ben vanaf vrijdag 17:04 in de winkel, alles ziet er normaal uit ook qua artikelen bekijken aanbiedingen...
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Is er de mogelijkheid om de tegel layout van de wishlist aan te passen?

Als ook was het vroeger niet mogelijk om producten te kopen die niet in voorraad waren ?
Die mogelijkheid is er nog niet, maar komt wel.

Het is mogelijk om uitverkochte producten te kopen als de verwachte levertijd korter is dan twee weken. Dat was voorheen ook zo.
 
Ah ok dat weet ik ook weeral. Dan zijn de Senza bordi's niet meteen leverbaar. Jammer wou ze morgen bestellen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
FYI

Maandagavond ca 21.00 bestelling gedaan (dus ingelogd).
Vanavond ca 19.45 ff wat opzoeken in de shop, moest opnieuw inloggen.

Uit zelfbescherming of liever zelfbeheersing, gisteren niet in de shop geweest:p

*Edit*
In het adresboek staat als je nieuw adres aanmaakt een vakje met straat en huisnummer, daaronder een leeg vakje en daar weer onder nog een leeg vakje. Ik gebruik het eerste vakje maar voor straat, die eronder voor huisnummer en die daaronder voor letter.
 
@Marcel1973 dat klopt, je blijft nu 24 uur ingelogd als je inactief bent. We gaan dat verder verlengen hoor. Het gaat er nu vooral om dat de site blijft werken zoals bedoeld, het ingelogd blijven gaan we uiteindelijk verlengen naar 30 dagen.

Het huisnummer is bekend, het vakje eronder is huisnummertoevoeging. Wordt aangepast.
 
Het valt me ook op nu net dat als ik op het merk klik, nanolex in dit geval er nieuwe producten bij staan.
Deze staan niet bij nieuw op de hoofdpagina kan dat kloppen?