• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Volgens mij zijn dat “verborgen” paketten?

@Jahe ik kom uit op Vinyl en Rubber care van Autoglym.

Hij bedoelt de aanvullende producten die eronder staan. Ik zie ze ook en ze zouden er niet moeten staan.

Zijn producten die doorgelinkt worden via een andere site en normaal niet vindbaar zijn, maar ze staan niet verborgen als product zelf zeg maar, ik begrijp alleen niet waarom ze daar tussen staan. @Dibbuz even NIET wijzigen / aanpasen. Ik moet even uitvlooien wat de boel aan elkaar linkt :)
 
Ik vermoed dat het de Chrome browser is. Ik gebruik een Samsung Galaxy S2 tablet. Laatste software update geïnstalleerd. Android versie 7.0.

Hopelijk kan je er iets mee!

Ik krijg helaas ook dezelfde melding op mijn IPad zoals M3fan. Werk met de nieuwste safari browser.

Het lijkt te maken te hebben met de schermbreedte. Laadt de site eens in in portrait (tablet kantelen) en ververs de site dan eens. Dan werkt het menu denk ik wel?
 
@Tim

Ik ben blij dat jullie zo slim zijn :joy:

32234DD7-DAF5-4970-B421-19A4EC31CE12.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Lijkt geen effect te hebben...
6E01AABD-7467-4AF2-9DE4-E5AF736D6921.png
In privé modus getest ivm caching/cookies

[edit] oh Haha je bedoelde ander issue [\edit]
 
Ik krijg nog altijd de melding maar na 2-3 keer proberen lukt het wel en kan ik de categorieën kiezen. De tablet-kantel-oplossing heb ik nog niet geprobeerd. :)
 
Sinds het nieuwe menu merk ik dat als je alles van je verlanglijstje naar je winkelmandje doet, het verlanglijstje leeg is. Voorheen bleef ook alles in je verlanglijstje staan. Vond dit wel handig omdat je dan kon zien wat de kosten waren en eventueel eenheden aanpassen. Maar nu is dus alles uit je verlanglijstje.

Daarbij logt die mijn nu automatisch uit na een korte tijd.
 
@tembaco hij logt je voorlopig uit na een uur inactiviteit. Ik heb geprobeerd dat te verlengen, maar dat gaf andere problemen. Dus daar ga ik binnenkort weer mee verder.

Van het wensenlijstje weet ik niet of we het kunnen wijzigen. Het is dan een soort 'snelkeuzelijst'. Wellicht bestaat daar iets voor. Ik ga op onderzoek.
 
  • Leuk
Reactions: tembaco en M3fan
Als ik niet ingelogd ben en ik wil dan een product in mijn verlanglijst zetten word ik doorverwezen om me in te loggen. Als ik dit dan doe zet die het product niet in de lijst. Ik moet het product opnieuw opzoeken en in mijn verlanglijst zetten. Voorheen kon ik me herinneren dat ik wel goed ging.