• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Het valt me ook op nu net dat als ik op het merk klik, nanolex in dit geval er nieuwe producten bij staan.
Deze staan niet bij nieuw op de hoofdpagina kan dat kloppen?
Ja dat kan, de logica is nog niet gelijk aan elkaar, beetje typisch is het, maar staat op de lijst :)

Bij mij gaat het iedere keer nog steeds goed @Tim
Geen rare meldingen als ik na 24 uur de webshop bekijk....
Ik ga 'm verlengen nu naar meerdere dagen :)
 
Klein dingetje, maar in het Google Maps plaatje dat bij de clinics staat, is de marker voor Carclean 'verhuisd' naar de andere kant van het gebouwencomplex.
Zoom je in, dan zie je Carclean wel op de juiste plek terug te vinden is.
 
Ja klopt, beetje iets geks binnen Google bij het ingeven van het adres. We gaan dit nog corrigeren naar de juiste coördinaten.

Nog steeds niemand issues met producten die niet gevonden kunnen worden enzovoorts nu ik de inlogtermijn verlengd heb? Het staat nu op een maand namelijk.
 
  1. Vandaag opnieuw inloggen op iPad. Ben vergeten wanneer ik ingelogd had (ik dacht vorige week). Wel ingelogd op pc, misschien dat het daar mee te maken heeft.
  2. Zie foto, dit staat onder Autofinesse Revive. De uitlijning gaat niet goed, de disco duo is een alternatief voor revive.
  3. Een microfiber applicator als aanvullend product, komt wat raar over.
F20129EA-F77A-4E35-B664-9B3B11F177EB.png
 
De applicator als aanvullend product is wel goed, maar de disco duo's als alternatief product dan weer niet :) @Dibbuz

Inloggen klopt, we hadden van de week een probleem met een update en in de stress heeft onze ontwikkelaar alle sessies ook nog gewist (dus opnieuw inloggen).
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
Als ik op “nieuw” klik, dan valt me nu voor het eerst op, dat het niet allemaal nieuw is. Eerder was me dat eigenlijk niet zo opgevallen.
De drie Monello flesjes bijv, zijn volgens mij al langer in assortiment net als de Monello fles voor foam lans etc.
A38838B0-CAEF-4DFE-AE00-215341FA643B.png
5DDDC4C9-6192-443C-9BCC-B37EE91D3C08.png
 
Rangschikking gaat niet goed.

Wanneer Youtube bij Sonax brilliant detailer klaar is met afspelen en je tikt in het zoekscherm bovenin, valt de resultatenlijst achter het youtubescherm weg.
Windows, Chrome browser.

web.jpg
 
  • Leuk
Reactions: Tim