• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

1) Er zijn sinds kort 'n paar nieuwe producten van Autoglym. Maar als ik bovenaan in de blauwe balk naar de categorie "nieuw" klik, dan komen die producten daar niet voor (al hebben ze wel een overlay met "nieuw") :confused:

2) Als je een x aantal producten in beeld hebt van verschillende merken, kun je aan de linkerkant filteren op merk. De merken staan daar in een willekeurige volgorde. Zou het niet overzichtelijk en handig zijn als die op alfabetische volgorde zouden staan? :innocent:
 
@Dibbuz @Tim stelletje dromers,....

Ik weet dat de zon schijnt, en iedereen weer de kriebels krijgt,...

Maar,..
B9FE1DBC-026D-451B-A1C5-FB7EDF187A61.jpeg



Wordt wel een beetje erg lastig om ze aan je voeten aan te trekken :joy:
 
1) Er zijn sinds kort 'n paar nieuwe producten van Autoglym. Maar als ik bovenaan in de blauwe balk naar de categorie "nieuw" klik, dan komen die producten daar niet voor (al hebben ze wel een overlay met "nieuw") :confused:

2) Als je een x aantal producten in beeld hebt van verschillende merken, kun je aan de linkerkant filteren op merk. De merken staan daar in een willekeurige volgorde. Zou het niet overzichtelijk en handig zijn als die op alfabetische volgorde zouden staan? :innocent:
Check, heeft nu onze aandacht. #workinprogress @Patricia
 
Ik weet niet of het onlangs al is doorgegeven (ga niet 20 paginas doorlezen..), maar op de ipad (safari browser) is het namelijk zo dat als je 10 of meer producten in je winkelwagentje hebt, niet meer naar je mandje te gaan en dus ook niet afrekenen :p . Vorige keer had ik het opgelost door 9 producten in mn mand te houden, een ander tab openen met de winkelwagen en dus betaalknop, op de andere pagina de producten weer toevoegen en vervolgens de winkelmand pagina herladen en als laatste betalen. Beetje omslachtig en lijkt me niet helemaal de bedoeling :) Of dit ook zo is op de pc weet ik niet.
 
@Tim kan het zijn dat je navigatie menu niet meer werkt op mobile apparaten?

Alle links leiden naar een oeps pagina op mijn iPad