• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Ik heb gisteren een review geschreven voor de Nanolex pads (55-65 mm) in dit geval een mixed pack. Ik zie de review nergens verschijnen, maar zie in elk geval bij verschillende Nanolex producten geen mogelijkheid een review te bekijken, en als ik bij de vergelijkbare Rupes pads ga kijken evenmin. Ik ben bang dat er dus iets fout zit op de site.
 
Nanolex premium spray sealant:


FA38E451-0B25-4BCB-9499-6921CE8D789D.jpeg
 
@330E Even uitloggen en weer inloggen. Dan werkt het weer. We waren bezig met een winkelwagenissue hier.

Ik heb even alle logins gewist, dan moet het weer werken voor iedereen.

We hadden namelijk 880.000 winkelwagens in de database staan, dat was wat overdreven. We dachten dat ze gewist konden worden onder bepaalde voorwaarden, maar blijkbaar gaf dat voor sommige klanten toch issues.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: 320iA
@Tim volgens mij gaat er iets niet helemaal goed op de site met de db van de producten. Hele merken staan er niet mee op zoals gyeon:
DD761AA4-549B-416D-AD03-F5F0EC302D27.png



Bij DDJ future armour aan te klikken krijg ik het volgende:

F3994F7F-E796-4FD9-94A6-350F61285BA2.png


iPhone 7 via safari bekeken. Check nog even in privé modus en met legen van cache en koppel terug als dat effect heeft
 
@Jahe we weten het. De oorzaak heeft te maken met het weggooien van die winkelwagens.

Ben je ingelogd?

Zo ja even uitloggen en weer inloggen.

Niet ingelogd? Cookies van onze site weggooien.
 
Laat even weten of het gelukt is. We zijn niet blij met het probleem, want we weten niet wanneer en hoe het ontstaat, we hadden er zelf ook last van.

Check, had het in privemodus niet dus dacht idd aan caching issue. Ik log even opnieuw. Thnx voor je snelle reactie!
Belangrijk om te weten: was je ingelogd toen je deze problemen had, of niet?

En ook belangrijk, was je donderdag toevallig ook op onze site? Zo ja, hoe laat ongeveer?
 
Laatst bewerkt:
Probleem is opgelost met opnieuw inloggen.
Ik was ingelogd toen ik het probleem had. In orivemodus was ik niet ingelogd op de website. Toen ik uit deze modus kwam was het probleem weer terug.
Heb je daar iets aan?
 
Ja, thanks. Ik twijfel eraan of ik de sessies nog een keer moet verwijderen (dat logt iedereen uit zeg maar). Ik denk dat de nasleep van deze issues wellicht opgelost wordt, maar voor gasten houdt dat ook in dat de winkelwagens gewist worden.

Ik heb de sessies geleegd, dus iedereen moet weer opnieuw inloggen.
 
Laatst bewerkt: