• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 22.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, PayPal, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

The Joy Of Detailing

Master of Grammar
8 jul 2016
1.295
1.208
148
48
Ospel (Limburg)
Deze staat nog in het overzicht van foamlans accessoires. Product is echter niet meer leverbaar (Carclean voert geen Autobrite meer en er is ondertussen een Monello adapter voor Kranzle)

Op de productpagina staat nog de tekst dat je alternatieven kan vinden bij Gerelateerde producten, maar er staan geen gerelateerde producten op de pagina. En dat je ook in de catalogus kan kijken voor alternatieven... Bestaat die?
Natuurlijk niet relevant wat er allemaal voor fouten op deze product-pagina staan, want deze kan toch verwijderd worden. Maar wellicht komen dezelfde teksten nog bij andere producten voor.

Hmm. Net even een zoekopdracht gedaan naar 'catalogus': dan opent de product-pagina van Waxaddict Feeder Tyre Conditioner met een groen balkje dat dit het enige product is wat aan mijn zoekcriterium voldoet. Maar de zoekfunctie van Firefox vindt daar maar 1 x het woord catalogus: in die groene balk :rolleyes:

Tim

Master of Bling
Medewerker
2 mrt 2008
10.073
1.470
195
Berkel en Rodenrijs
Sinds één of andere update, komen al dit soort producten plots weer boven water @The Joy Of Detailing en @Patricia

Ik snap niet precies wat je bedoelt met die alternatieven, ik zal daar nog in gaan duiken.

De zoekfunctie moeten we gaandeweg optimaliseren, deze vertoont nog steeds wat onverwacht gedrag. Blijkt een lastige (en kostbare) materie te zijn.

The Joy Of Detailing

Master of Grammar
8 jul 2016
1.295
1.208
148
48
Ospel (Limburg)
BIj sommige producten krijg je inderdaad een paar alternatieve en/of aanvullende producten voorgeschoteld (alternatieven links, onder de productbeschrijving en aanvullende producten rechts, onder de merkbeschrijving)

Bij deze productpagina zou dit dus bijvoorbeeld de Monello adapter voor Kranzle kunnen zijn. Zo bedoelt de tekst op deze productpagina het ook, lijkt me, maar er is geen alternatief product te bekennen... (Nogmaals, bij dit specifieke product boeit dit niet meer, maar wellicht komt dit nog vaker voor op de site (?)

Marcel1973

Detailing guru
Tester of Bling
9 mei 2016
2.079
1.599
168
45
Nuland
Betreffende de reviews, is het een bewuste keuze om de review van hetzelfde product, maar met andere hoeveelheid niet op te nemen?

Dus de review van product X 100ml kom ik niet tegen bij hetzelfde product X 500ml.

Vind-ik-leuks: The Joy Of Detailing

The Joy Of Detailing

Master of Grammar
8 jul 2016
1.295
1.208
148
48
Ospel (Limburg)
Een paar verschillende opmerkingen inzake nieuwe producten:

Als ik nu naar "Nieuwe producten" ga, vind ik de Rupes koolborstelset. Deze heeft geen NIEUW overlay.

Zo vind ik bij Meguiar's of bij DA polijstmachines bovenaan de set met Megs MT310 machine + tas en pads. In mijn beleving is deze nieuw, maar heeft geen overlay en komt niet naar voren in de categorie NIEUW.
Bovendien wou ik vanuit dit product even doorklikken naar de merkpagina van Meguiar's (knop Meer van Meguiar's) maar zowel deze knop als de merkomschrijving van Megs zijn hier niet aanwezig.

De laatste nieuwe Monello producten (Cristallino en Pennello Doppio) hebben wel een NIEUW overlay maar komen niet voor in de categorie NIEUW.

Als laatste lijkt het me overzichtelijker als de overlays voor NIEUW en ACTIE een andere kleur zouden hebben. Nu ik er goed naar kijk, zou het kunnen dat de twee kleuren ietsje anders zijn. Ik bedoel dan een echt / duidelijk andere kleur... ;)

Marcel1973

Detailing guru
Tester of Bling
9 mei 2016
2.079
1.599
168
45
Nuland
Eens, nieuw en actie loopt nog niet helemaal lekker.
Ik had er nog niet op gereageerd, want ik zie geen structuur/tendens. Lijkt een beetje willekeurig wat er gebeurt.

The Joy Of Detailing

Master of Grammar
8 jul 2016
1.295
1.208
148
48
Ospel (Limburg)
https://www.carclean.com/nl/categor...nt-glaze-detailer/detailers-en-finishers.html
Ik denk dat de Dodo Juice Supernatural Ferro Lube Spray niet in dit rijtje thuishoort
(Hij staat ook wel in de juiste categorieen: Klei en kleikits & Vliegroest en spoorslag)

Eigenlijk staan alle claylubes tevens in deze categorie. Ik snap dat een detailspray bruikbaar is als claylube, maar daarom zou ik alle claylubes nog niet als detailspray bestempelen.

The Joy Of Detailing

Master of Grammar
8 jul 2016
1.295
1.208
148
48
Ospel (Limburg)
Nog een keer over de Rupes koolborstelset. Deze komt tevens naar voren in de categorie Dual Action Machines. Daar horen deze volgens mij niet thuis. Wel in de categorie accessoires - daar staan ze ook in, net als de koolborstels van Polishing Power. Alle PP koolborstelsets staan ook niet in de categorie DA machines.

Dan in de categorie Apparaten / Accessoires staan wel de afplaktapes van 3M, Colad en HPX, maar niet die van Nichiban...

Mielles

Detailing trainee
21 apr 2017
45
72
43
40
Bij de Buff en shine 77mm wool pad staat:

Uitsluitend geschikt voor roterend gebruik met een 150mm steunplaat.

Dreier-Reihe

Detailing chief
15 feb 2016
508
206
83
34
Breda
@Tim

Ik was op carclean.com aan het kijken naar polijstmiddelen en volgens mij gaat er iets niet helemaal goed bij de indeling van de producten.

Exterieur>Cleaners, Polijstmiddelen> Vervolgens een indeling in 5 kopjes waaronder Polijstmiddelen en Krasverwijderaar.

Als je vervolgens kijkt bij Krasverwijderaar staan daar finish producten bij als S40, (en zelfs touch up sticks.)

Bij polijstmiddelen staan echter weer grove ‘Krasverwijderaars’ als Veloce.

Denk dat je mn punt wel begrijpt, beetje onduidelijk deze indeling.:)

m@rio

Detailing guru
18 jun 2015
2.160
1.682
175
@Jamme1981 De producten zijn niet nieuw, alleen de verpakkingseenheid is nieuw.

Nieuwe maand, nieuwe aanbiedingen, wordt als het goed is aan gewerkt;)

Marcel1973

Detailing guru
Tester of Bling
9 mei 2016
2.079
1.599
168
45
Nuland
Morning,

In de tekst bij de DAP wordt gesproken over de Pro900 (Rotary). Maar die is niet leverbaar via CC. Ik zou dat stukje lekker verwijderen.
Daarnaast is de gehele DAP gelabeld als nieuw en actie. De losse Dap V3 is bijv. nieuw gelabeld. De acties zijn juist.

Vind-ik-leuks: Tim