• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

En stiekem gebruik ik die het meest, wel van nog een ander merk maar zelfde vorm maar groen ipv geel. Vind ik de fijnste applicator voor banden.
 
1529752972320.png



'geschikt als ontvetter of glijmiddel voor klei' klopt niet denk?
 
Misschien al wel bekend. Er staat Engelse tekst op de website. Zie geselecteerde tekst. Kan dit niet gewoon in het NL?

Untitled.jpg
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Ik heb de volgende artikelen besteld:
before.PNG


Ga ik vervolgens naar afrekenen, valt het onderste artikel weg uit het lijstje. De prijs wordt niet aangepast.

Checkout.PNG



Maak ik het lijstje nog iets groter, dan krijg ik wel heel weinig voor mijn geld haha:
Opzichwelduur.PNG

Hoe kan dit?
 
Er staat ergens tijdens je bestelling een knopje in het Engels om je volledige bestelling te zien. Durf zo alleen niet te zeggen bij welke stap het is, neem aan dat het nog gewoon werkt...
 
Er zijn meer Engelse teksten die er niet horen, het staat op mijn lijst.

@ArnoldG er zou een tekst moeten staan, net als bij de winkelwagen dat je op een link kunt klikken om de rest te zien. Maar die ontbreekt, een bug dus. Staat op de lijst van de developers om op te lossen.
 
Hi @Tim
Viel me op de je “handtekening” of onderschrift niet zichtbaar is als je niet ingelogd bent. Weet niet of het altijd al zo was, maar viel me net op. Dus bij deze.

Bij de Buckanizer staat overigens ineens “Action” als banner. Maar die had ik al getagd bij @Laurette, dus dat terzijde.

*Edit Ik zie nu dat dat bij alle aanbiedingen staat...
 
Klopt, handtekening / onderschrift laten we weg, omdat Google dat dan niet indexeert.

Action is bekend, zijn nog veel meer teksten die Engels zijn of zijn geworden. Gaan we ons de komende weken kwaad om maken. ;)
 
  • Leuk
Reactions: Marcel1973
De Monello Sponge lijkt uit het assortiment verdwenen (ik zie hem niet meer in de categorie washandschoenen/sponzen en ook niet meer in het merkoverzicht van Monello). Maar hij komt bij diverse producten nog wel als alternatief of aanvullend product naar voren... :confused:

(Edit: dit lijkt ook voor zowel de grove als fijne oranje MF washandschoenen van Valma te gelden)
 
Laatst bewerkt:
Bij de Dodo Juice Sour Power shampoo (1000 ml) staat dat er 7 reviews zouden zijn. Er blijkt er maar eentje te staan.

Overigens wordt bij deze (en bij de 250 ml) wel de 500 ml van de Sour Power als alternatief product genoemd. Bij de 500 ml komt de 250 ml naar voren, maar de 1000 ml wordt bij geen van de andere formaten als alternatief product vermeld. Ik zou toch steeds beide andere verpakkingen verwachten.
 
Op de startpagina staan onder het kopje “Forum” meestel dezelfde onderwerpen vermeld, ook als hier al weken geen nieuwe reacties op zijn geweest. Dit is vooral ‘s middags en ‘s avonds zichtbaar, ‘s morgens lijken nieuwere onderwerpen zichtbaar. Dit doet mij vermoeden dat hier de nieuwste onderwerpen op basis van de tijd worden getoond, in plaats van op basis van datum en tijd. Volgens mij zou het handiger zijn, als hier de onderwerpen met de meest recente reacties te zien zijn.