• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Opmerking bij nieuwe website

Betreffende de reviews, is het een bewuste keuze om de review van hetzelfde product, maar met andere hoeveelheid niet op te nemen?

Dus de review van product X 100ml kom ik niet tegen bij hetzelfde product X 500ml.
 
Een paar verschillende opmerkingen inzake nieuwe producten:

Als ik nu naar "Nieuwe producten" ga, vind ik de Rupes koolborstelset. Deze heeft geen NIEUW overlay.

Zo vind ik bij Meguiar's of bij DA polijstmachines bovenaan de set met Megs MT310 machine + tas en pads. In mijn beleving is deze nieuw, maar heeft geen overlay en komt niet naar voren in de categorie NIEUW.
Bovendien wou ik vanuit dit product even doorklikken naar de merkpagina van Meguiar's (knop Meer van Meguiar's) maar zowel deze knop als de merkomschrijving van Megs zijn hier niet aanwezig.

De laatste nieuwe Monello producten (Cristallino en Pennello Doppio) hebben wel een NIEUW overlay maar komen niet voor in de categorie NIEUW.

Als laatste lijkt het me overzichtelijker als de overlays voor NIEUW en ACTIE een andere kleur zouden hebben. Nu ik er goed naar kijk, zou het kunnen dat de twee kleuren ietsje anders zijn. Ik bedoel dan een echt / duidelijk andere kleur... ;)
 
Eens, nieuw en actie loopt nog niet helemaal lekker.
Ik had er nog niet op gereageerd, want ik zie geen structuur/tendens. Lijkt een beetje willekeurig wat er gebeurt.
 
https://www.carclean.com/nl/categor...nt-glaze-detailer/detailers-en-finishers.html
Ik denk dat de Dodo Juice Supernatural Ferro Lube Spray niet in dit rijtje thuishoort
(Hij staat ook wel in de juiste categorieen: Klei en kleikits & Vliegroest en spoorslag)

Eigenlijk staan alle claylubes tevens in deze categorie. Ik snap dat een detailspray bruikbaar is als claylube, maar daarom zou ik alle claylubes nog niet als detailspray bestempelen.
 
Nog een keer over de Rupes koolborstelset. Deze komt tevens naar voren in de categorie Dual Action Machines. Daar horen deze volgens mij niet thuis. Wel in de categorie accessoires - daar staan ze ook in, net als de koolborstels van Polishing Power. Alle PP koolborstelsets staan ook niet in de categorie DA machines.

Dan in de categorie Apparaten / Accessoires staan wel de afplaktapes van 3M, Colad en HPX, maar niet die van Nichiban...
 
Bij de Buff en shine 77mm wool pad staat:

Uitsluitend geschikt voor roterend gebruik met een 150mm steunplaat.
 
@Tim

Ik was op carclean.com aan het kijken naar polijstmiddelen en volgens mij gaat er iets niet helemaal goed bij de indeling van de producten.

Exterieur>Cleaners, Polijstmiddelen> Vervolgens een indeling in 5 kopjes waaronder Polijstmiddelen en Krasverwijderaar.

Als je vervolgens kijkt bij Krasverwijderaar staan daar finish producten bij als S40, (en zelfs touch up sticks.)

Bij polijstmiddelen staan echter weer grove ‘Krasverwijderaars’ als Veloce.

Denk dat je mn punt wel begrijpt, beetje onduidelijk deze indeling.:)
 
Ligt het aan mij, ik zie niks onder aanbiedingen

1528196866906.png

En ook heb ik bij véél producten "nieuw" staan maar met gebruikerservaringen van 2015 of ouder ?
 
@Tim

De Mothers Wax - Leathertech Care Kit zou bijna 20% goedkoper zijn dan wanneer je de losse producten aanschaft, maar je komt uiteindelijk gewoon uit op dezelfde prijs van €47,96) :p
  • Mothers LeatherTech Foaming Wash (€9,99)
  • Mothers LeatherTech Moisture Infusion Gel Cream (€16,99
  • Paardenhaar borstel (€11,99)
  • Monello Piccolo Nero Trio (€8,99)
 
Morning,

In de tekst bij de DAP wordt gesproken over de Pro900 (Rotary). Maar die is niet leverbaar via CC. Ik zou dat stukje lekker verwijderen.
Daarnaast is de gehele DAP gelabeld als nieuw en actie. De losse Dap V3 is bijv. nieuw gelabeld. De acties zijn juist.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Die is bedoeld voor mensen die niet ingelogd zijn :) Op het forum is er geen mogelijkheid om daar een aparte opmaak voor te maken.

Je kunt 'm wegklikken en als ingelogde gebruiker zie je deze banner sowieso niet.