• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Show Off van je werkplek

PeterS

Detailing guru
30 jul 2015
873
108
52
Mechelen, Belgie
Yoooo,

ik heb al meermaals liggen zoeken naar jullie werkplekken / garages
Bij de draadjes die bestaan zijn de foto's niet meer beschikbaar, dus ik dacht: laten we hier een nieuwe draad starten?

Hier mijn werkplekje thuis. Ik woon in een bel-etage, dus gans de beneden is inkomhal en garage.
Ik heb de tl lampen voorzien van daglichtbuizen en een 3 tal led sports opgehangen.
IMG_4442.JPG
IMG_4459.JPG


IMG_0022.JPG
IMG_0014.JPG


ik maak gebruik van Movers zodat ik de wagen kan verschuiven, zodoende heb ik genoeg plaats
Aan mijn pimped out ikea kar hangt de scangrip lamp..

Show me yours!
 
Laatst bewerkt:
Thuis voor de deur, een mooie ruime parkeerplek, maar als het waait, waait het hier altijd wat harder:joy:
29702827-4B4A-4441-855C-41DCD5C7DFDD.jpeg


En hieronder de heerlijke werkplek bij de garage, waar ik meestal verwarmd, voorzien van koffie, lekker binnen kan klussen en de brug mag bezetten!
357EA55F-F1B5-4985-B9D7-E06498FBAA94.jpeg
29F89CC8-65D5-47C0-8CC5-12D0897EE924.jpeg


Zulke mooie binnen locaties zijn echt fantastisch, buiten gaat het ook met de juiste omstandigheden, maar een wens is wel om ooit aan huis zo’n ruimte te hebben:heart_eyes::p