• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Voorstelrondje

Thomaso

Detailing guru
9 mei 2018
319
150
Omgeving Nijmegen
Allen,

Na veel meegelezen te hebben vond ik het tijd worden om me eens voor te stellen. Ik ben Thomas, 32 jaar, werk in de verzekeringsbranche en ben autogek.

Op m'n 20e mijn eerste auto gekocht, een Saab 9-3. Deze heb ik voor het eerst gewassen met een oude spons van m'n vader en Turtle shampoo, niet veel later stond ik voor het bekende Meguiars rek bij de plaatselijke Halfords en binnen twee jaar heb ik de auto voor het eerst laten detailen. Ik ben een kwaliteitsfreak, zo m'n volgende auto ook laten detailen en vervolgens dacht ik: dat wil ik zelf ook kunnen! Door de jaren heen genoeg smeerseltjes, pads, velgenborstels, doeken, etc etc gekocht en het is inmiddels een hele verzameling. Daar is een DAP 900 v3 aan toegevoegd en onlangs nog een foam lance. Carclean is denk ik blij met me ;).

Na de 9-3 is er nog een 9-5 Aero gekomen (kanon met heerlijk ouderwets turbogat), daarna tijdje saaie brommobiel van de zaak (Up!), vervolgens weer prive gaan rijden met een Audi A1 en nu een BMW 3-er (f30). Op de oprit staat de Mini Cooper F56 van mijn vriendin, de BMW is een binnenslaper. Dus twee auto's waar ik me lekker op kan uitleven.

De Mini is als eerst weer aan de beurt. Eind vorig jaar gekocht en dit hemelvaartsweekend vrijgemaakt om de auto onder handen te nemen. Ding is rood metallic, zwart dak en zwarte spiegels. De BMW (Saphirschwarz metallic) heb ik voor de winter aangepakt en krijgt binnenkort een opfrisbeurt. Onderstaande foto's zijn nog de dealerfoto's, andere foto's (van het detailen) komen vast nog wel eens langs op het forum.
IMG_1941.JPG

IMG_3347 (1).JPG
 
Welkom!.!

Gezellig! Weer een bmw in de vijver..
en een eh, ja, semi-BMW.... blijf t lastig vinden. Mini hoort Engels te zijn. Maar aangezien ik BMW gek ben en ik een mini een tof wagentje vind zit ik altijd met dilemma: welkom heten of afduwen.....

T zijn iig 2 leuke wagens om te onderhouden!
 
Welkom!.!

Gezellig! Weer een bmw in de vijver..
en een eh, ja, semi-BMW.... blijf t lastig vinden. Mini hoort Engels te zijn. Maar aangezien ik BMW gek ben en ik een mini een tof wagentje vind zit ik altijd met dilemma: welkom heten of afduwen.....

T zijn iig 2 leuke wagens om te onderhouden!

Thanks! Ja het is een halve BMW. Met iedere generatie wordt het wel steeds meer BMW. Multimediasysteem is bijvoorbeeld hetzelfde en de kwaliteit van o.a. het interieur is echt toegenomen. M'n vriendin had hiervoor één generatie oudere Mini, is alweer een wereld van verschil. Onze Mini is wel Made in Holland, helpt wellicht mee in de acceptatie ;).