• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Iemand ervaring met of alternatieve voor Obsessed garage waterontharder

Ik had hem online besteld. En als het goed is komt die vandaag binnen.
Maar ik liep vanochtend in de action. En daar staan er gewoon 2 in het schap.

20240403_100004.jpg
 
Vandaag gebruikt met het glaswerk rondom het huis te doen. Maar het zeikt eruit, tussen de deksel en het vat, hoe vast ik hem ook zet, rubbertje zit ook goed. Weet dat je niet heel veel moet gaan verwachten voor die prijs , maar dit verwacht ik ook niet :joy:zal is een kijken hoe het zit met omruilen.
IMG_8151.jpeg
 

Bijlagen

  • IMG_8152.jpeg
    IMG_8152.jpeg
    318,5 KB · Weergaven: 31
  • Verbluft
Reactions: RoCo en RoyR
Heb hem ook aangeschaft van de action. Werk perfect. Krijg alleen die deksel er met geen mogelijkheid af voor regeneratie. Iemand de gouden tip?
 
Klopt, kan goed vast zitten. Had lang stuk hout genomen On door de hendel te steken en de bus geklemd tussen m’n voeten, kwam die los.
 
  • Leuk
Reactions: RoyR
Volgens mij wel @schaef. Ik ervaar minder druk met het afspoelen met open tuinslang.
Kan aan mij liggen uiteraard. Ben benieuwd naar de ervaring van anderen.
 
  • Leuk
Reactions: schaef
Vandaag gebruikt met het glaswerk rondom het huis te doen. Maar het zeikt eruit, tussen de deksel en het vat, hoe vast ik hem ook zet, rubbertje zit ook goed. Weet dat je niet heel veel moet gaan verwachten voor die prijs , maar dit verwacht ik ook niet :joy:zal is een kijken hoe het zit met omruilen.
Bekijk bijlage 169423
Ik heb net hetzelfde voor....al een oplossing gevonden? Volgens mij komt het doordat de uitlaat een dunnere diameter heeft waardoor de druk in het vat te hoog word. Als de uitlaat dezelfde diameter is, is er geen probleem. Er zit ook een kaartje bij dat de maximale druk aangepast is van 8 bar naar 4 bar. Dit in combinatie met het iets vaster draaien van het deksel zal het probleem wel oplossen. Verder heb ik de de hardheid even getest met een professionele kit....er is na de filter geen kalk meer te bespeuren!
 

Bijlagen

  • IMG_20240411_165224.jpg
    IMG_20240411_165224.jpg
    100,1 KB · Weergaven: 21
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: ArjanB en schaef
Ik heb net hetzelfde voor....al een oplossing gevonden? Volgens mij komt het doordat de uitlaat een dunnere diameter heeft waardoor de druk in het vat te hoog word. Als de uitlaat dezelfde diameter is, is er geen probleem. Er zit ook een kaartje bij dat de maximale druk aangepast is van 8 bar naar 4 bar. Dit in combinatie met het iets vaster draaien van het deksel zal het probleem wel oplossen. Verder heb ik de de hardheid even getest met een professionele kit....er is na de filter geen kalk meer te bespeuren!
Ja, heb een nieuwe gekocht in de action winkel zelf en de andere terug. De nieuwe is gewoon dicht zoals het hoort. Zal waarschijnlijk wel ergens productie foutje in zitten.
 
  • Leuk
Reactions: J126R
Ook de Ferm gekocht en zojuist de zonnepanelen (op ONO) op schoongemaakt, meteen dakraam meegepakt waar ik moeilijk bij kan. Werkt super en geen zichtbare kalksporen, benieuwd hoe het met autowassen gaat.

Ben nog wel een beetje terughoudend om mijn AVA erop aan te sluiten maar ga hem zeker gebruiken voor afspoelen na het wassen.
Maar ik lees hierboven dat de AVA er toch wel op kan, dus toch is proberen maar.
 
Mijn HD gaat er goed op maar de Monello foam lance 2 slaat vrijwel meteen dicht. Filters schoongemaakt voorin en deze werkt weer maar dan zo der de ferm filter.