Inderdaad, al zou dat het lekken niet verklaren. Bij mij geen lekkage, dus dit is vreemd en niet goed.Zo te zien zit je debietmeter verkeerd om.
Ik heb net hetzelfde voor....al een oplossing gevonden? Volgens mij komt het doordat de uitlaat een dunnere diameter heeft waardoor de druk in het vat te hoog word. Als de uitlaat dezelfde diameter is, is er geen probleem. Er zit ook een kaartje bij dat de maximale druk aangepast is van 8 bar naar 4 bar. Dit in combinatie met het iets vaster draaien van het deksel zal het probleem wel oplossen. Verder heb ik de de hardheid even getest met een professionele kit....er is na de filter geen kalk meer te bespeuren!Vandaag gebruikt met het glaswerk rondom het huis te doen. Maar het zeikt eruit, tussen de deksel en het vat, hoe vast ik hem ook zet, rubbertje zit ook goed. Weet dat je niet heel veel moet gaan verwachten voor die prijs , maar dit verwacht ik ook niet zal is een kijken hoe het zit met omruilen.
Bekijk bijlage 169423
Ja. Heb 2 emmers een minuut lang gevuld, en er zat zichtbaar hoogte verschil in de emmers.Zit er nog verlies van waterhoeveel per minuut voor en na de ontharder?
Ja, heb een nieuwe gekocht in de action winkel zelf en de andere terug. De nieuwe is gewoon dicht zoals het hoort. Zal waarschijnlijk wel ergens productie foutje in zitten.Ik heb net hetzelfde voor....al een oplossing gevonden? Volgens mij komt het doordat de uitlaat een dunnere diameter heeft waardoor de druk in het vat te hoog word. Als de uitlaat dezelfde diameter is, is er geen probleem. Er zit ook een kaartje bij dat de maximale druk aangepast is van 8 bar naar 4 bar. Dit in combinatie met het iets vaster draaien van het deksel zal het probleem wel oplossen. Verder heb ik de de hardheid even getest met een professionele kit....er is na de filter geen kalk meer te bespeuren!