Mijn Toyota heeft een softex kunstof dashboard met vrij matte uitstraling vandaar dat ik voor een wat dunnere interieur dressing kies.Om sommige interieur delen mag er een beetje glans zitten, maar liefst niet te veel. Bij de Natural Look, 303, Preserve wel nog eens over de kunststofdelen om zoveel mogelijk uit te poetsen. Het moet gewoon egaal zijn....En bij het dashboard van mijn auto is dat best moeilijk met sommige producten. Is een matte kunststof dat dus niet glad aanvoelt en ik moet ook snel zijn om beide helften zo snel mogelijk te doen zodat er geen verschil is. De 303 Aerospace Protectant en Top Star doen het hier wel goed op. Geen vlekken of overgang te zien na het drogen en uitwrijven. Ik heb dat probleem niet met de Skoda. Die heeft een trim die minder poreus is.
Scholl purple
Wowo’s heb ik ook nog staan.
En dan nog een merk uit de UK wat CC niet verkoopt
Egaal aanbrengen is erg belangrijk bv bij Preserve en Natural look (eigenlijk bij alle dressngs) .Natural look kun je ook een beetje verdunnen met demi water en dan glimt ie wat minder en is wat makkelijker egaal te smeren.