• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

100% Tuning Ahoy 11 en 12 oktober

Black Lion

Detailing addict
16 mei 2008
404
65
Zijn er mensen hier van het forum die nog naar 100% tuning gaan, want er zijn toch veel mensen hier bij carclean die toch wat in de tuning zitten.
Misschien is dit ook een mooie mogelijkheid voor Tim om te zorgen dat hij nog wat meer vaste klanten erbij krijgt.

Dit is alvast de site voor meer info.

http://www.ahoytuning.nl/index.cfm?site_id=9

Verder ben ik wel benieuwd naar de reacties en naar de mensen die wel en niet gaan.
 
Heb een paar weken terug een mailtje gehad voor foto's van mijn auto. Heb er niet op gereageert. Zie een weekend niet zitten maar ik ga wel een dag als bezoeker......

Misschien volgend jaar...

Groet, Peter
 
Met alles respect maar......hier ga ik dus echt niet heen.
Ik schiet altijd in de lach als ik zo'n plastic fantastic tupperware auto zie.
Grote bumpers en spoilers en mega grote uitlaten erop alsof je 300pk er bij krijgt.:-b

Ik ga alleen naar VAG-meetings waar auto's in pure klasse gestyled zijn.
Ben vorig weekend in Engeland geweest op een grote VW show.
Wat je daar ziet is het echte werk.

ach ja smaken verschillen.;)
 
Een keer heen geweest, qua tunig vind je daar bijna niks, het is alleen maar styling.....

Tuning=motorisch
Styling=spoiler/audio etc

Groeten,
Eric
 
Een soort alternatieve tupperware party dus :D
Ben er nog nooit geweest en als CC er dan ook nog staat met een grote stand,
ach dan maar eens kijken voor de fun...

btw ik behoor ook niet tot de doelgroep schat ik zo in ;)
 
205GTI16 zei:
Een keer heen geweest, qua tunig vind je daar bijna niks, het is alleen maar styling.....

Tuning=motorisch
Styling=spoiler/audio etc

Groeten,
Eric

100% mee eens :ja


Maar! Dit jaar staan wij er met een grote stand!

Als we allemaal komen staan we alleen maar in de weg en is er geen ruimte voor de toekomstige klanten :-"

Ik hoop wel dat je komend jaar op Assen staat tijdens het JAF :grinning:
 
Beetje jammer dat iedereen hier gelijk negatief is over de hele tuning scene! :|~*

Ga er morgen heen, staan altijd erg mooie auto's waar veel tijd, energie, geld en zweet in zijn gegaan. Ben zelf ook een beetje bezig maar ik zorg dat alles bij de auto past. Sneeuwschuiver bumpers heb ik het ook niet zo op maar de meeste auto's zien er wel erg mooi uit hoor! Je moest eens weten hoeveel tijd erin gaat zitten.

Ben benieuwd, Tim!
 
Gaaaaaaaaaaaar zijn we, net terug. Vroeg slapen, morgen weer een dag!

Erg leuk om te doen, helemaal nieuw voor ons en veel ervaring opgedaan vandaag.

Op naar morgen!
 
@woytek: als ik voor 205GTI16 mag spreken en mijzelf. Wij hebben alle respect voor de old skool tuningscene. Maar zoals wij aan hebben gegeven, begrijpt de jongere generatie niet helemaal meer waar tuning oorspronkelijk over ging.

Er is tegenwoordig sprake van een soort vervlakking. Tuning gaat in de eerste plaats om performance (motorische tuning). Styling (niet meer functionele aerodynamica) en ICE (audio builds) worden tegenwoordig ook onder tuning geschaard, maar zijn performance tuning alleen maar tot last.

Kortom 100% tuning zou moeten gaan over motorische tuning en functionele aerodynamica en niet over looks en sounds aangezien beiden ten koste van performance gaan.

Daarom gaan wij lekker gewoon niet, maar als je juist van looks en sound houdt, dan is dit idd één van de betere beurzen om te bezoeken.

Ieder zijn ding, maar dit is dus niets voor ons ;)