• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

1993 BMW 318i Cabrio

Gerwin

Detailing addict
10 okt 2013
54
65
35
Gisteren heb ik een 93-er BMW 318i cabrio onder handen genomen. Hij is eigenlijk als nieuw, de auto is nog bij de eerste eigenaar, staat al vanaf nieuw in de garage en heeft maar liefst 18.000 kilometers gelopen. De auto moet op voor taxatie, dus moesten de puntjes op de i gezet worden. Ik heb geen foto's genomen (camera vergeten), dus van vooraf zijn er eigenlijk geen plaatjes. Maar goed, hoe slecht kan een "nieuwe" auto er bij staan :p

De auto was wat flets van kleur, hier en daar wat swirls van het wassen en op de kofferklep zatten wat kleine krasjes (kofferklep dicht doen met een ring om). Ik heb de auto behandeld met de DAP900, eerst Monello Rafini Mezzo op wit en daarna Monello Rafini Finale op zwart. De auto is compleet nagelopen met Bouncers Salute The Fruit, de trims en banden heb ik gedaan met Dodo Juice Fantastic Plastic. Het interieur was zeer netjes, alleen het leer iets bijgestipt met leerverf. De rest is nagelopen met Poorboys Natural Look.

De eigenaar en ik hebben wel een photoshoot achteraf gedaan, zeer tevreden met het resultaat!

0950.jpg


b0970.jpg


b1009.jpg


b1038.jpg


b0963.jpg


b0939.jpg


b0891.jpg


b0935.jpg


b1035.jpg
 
Nette auto! Ziet er goed uit voor z'n leeftijd. Zitten er geen matten bij? Het interieur oogt wel wat kaal zo :)
 

Vergelijkbare onderwerpen