• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

2003 Audi TT Roadster

Het is een chemisch proces wat door dat spul dan gestopt wordt.

Heeft die Engelsman hem in elkaar gereden dan of wil hij NOG meer aanpassingen doen?
 
As im buying a new car, going to put the roadster back to as standard as possible.

Hij verkoopt alles, zelfs het baseball leer. Hij woont in Stoke-on-Trent, dat is 780km vanaf H'sum dus dat is te ver weg. Bovendien zal al het werk aan de spoiler voor niks zijn geweest. Maar wie weet, heb nog geen bericht terug, misschien wil hij met gesloten beurs ruilen.

Trouwens gisterenavond de achterlichten gepolijst met Bartezzz, man wat knappen die op zeg, van dof naar nieuwstaat. En spoiler zit er ook weer strak op, geen kitranden zichtbaar, supernetjes met de nieuwe rubbers.
 
jammer dat er geen baseball te krijgen is voor een coupe, dat vind ik zo mooi... alleen zonder achterbank is toch wat jammer
 
zou die bentleys ook meteen overnemen :heart_eyes: misschien wil hij ze ruilen voor een setje steelies :-b

vind zonder spoiler ook zeer zeker dikke! krijgt ie een mooiere, niet-sjonnie, kont van

p.s.

verf moet op je auto, niet op je hand :-b
DSCF0800.jpg
 
Over Bentleys gesproken, er stond er vanochtend eentje voor me :heart_eyes:
bentley1.jpg

bentley2.jpg

bentley3.jpg


Daarna naar de SDD gereden, en uiteraard dit deukje laten verwijderen:
schade5deukrv.jpg


Met dank aan:
DSCF9754.jpg

Stond met mijn swirls en krassen per ongeluk tussen de best of shine :D
DSCF9758.jpg

DolomiteGreyTT zei:
Daarna werkte de USB kabel ineens niet meer ]-0 Dus ik moet ff wat verzinnen om de foto's van de geheugenkaart af te krijgen. Vandaag namelijk veel foto's gemaakt van de roestbehandeling. De Noverox leek in eerste instantie niet te werken, pas na 3x een uur inwerken zag ik een verandering. Na de 4e keer zag ik dat de roest veranderd was in metaal, dus heb ik dit vervolgens aangetipt. Ook heb ik de gehele auto nog eens nagelopen met ipa en hier en daar nog wat aangetipt. Ook nog wat schimmel verwijderd in een bakje onderin de middenconsole. Morgen ga ik de spoilerbevestigingskit met nieuwe afdichtingsrubbers ophalen bij de dealer.
Inmiddels wat verzonnen, dus:
staaltje1.jpg

staaltje2.jpg


Enorme kras, reeds 2 maal opgevuld:
schadekras.jpg


Roestbehandeling:
nov1.jpg

nov2.jpg

nov3.jpg

nov4.jpg

nov5.jpg


Schimmelverwijdering bakje:
par1.jpg

par2.jpg

par3.jpg


En zoals aan aantal van jullie vanmiddag hebben kunnen zien, zit de spoiler er weer keurig op. En wel met nieuwe afdichtingsrubbers en dus geen vuilaantrekkende kitranden meer. En dan nog iets:
bolletjes0.jpg

cl1.jpg

cl2.jpg

bolletjes3.jpg


Juist, de setup van de onderste foto is het geworden. Links een rode led, rechts het achteruitrijlicht. Goed voor de APK, geen gedoe met omwisselen of folie, en toch symmetrisch.

Ook nog wat stickers verwijderd:
sticker1.jpg

sticker2.jpg

sticker3.jpg

sticker4.jpg
 
Er komen straks toch wel foto's met kenteken van de SDD, maar nu toch weggemoffeld alhoewel ik niet denk dat iemand er wat vervelends mee kan uithalen.
 
Dichtbij de uitdeuktent :-" En naast de Audi van Skybump zodat ik kon zien hoe een grijze Audilak eruit hoort te zien. Zodra ik klaar ben met het opvullen van de plekjes moeten we maar zien of die sprankelende flakepop bij mij ook mogelijk is :cool:
 
Als je Bentley velgen wilt moet je een Bentley kopen vind ik, maar gelukkig smaken verschillen, ik vind die combi weer heel fout staan.
Smaken verschillen gelukkig ben ik dan wel van mening hoor ;) !
 
Ik bedoel niet de antenne op het voetje, maar het Z4-voetje op de TT. Ik zal eens naar de BMW dealer gaan voor zo'n voetje, dat zijn ook de kosten niet.
 
Ik zal post #37 t/m #44 laten verwijderen, want die 607 antenne ontvangt Decibel niet en SlamFM ruist, dus heb nu de originele antenne er weer op.

Vanochtend ff een hocus pocus McShine uitgevoerd, toptip:

Voor:
stuurvet1.jpg


Na:
stuurvet2.jpg


Voor:
stuurvet3.jpg


Na, doekje was wit toen ik begon:
stuurvet4.jpg


Voor:
stuurvet5.jpg


Na:
stuurvet6.jpg


Na:
stuurvet7.jpg


Pook ook gedaan, smerig:
stuurvetpook.jpg


Heb de laatste weken veel gereden met de auto, dus nog niet veel gedaan m.u.v. wekelijks wassen en aantippen. Aantippen is 90% klaar, alleen deze krassen zijn erg diep. Moet wel +/- 30x aangetipt/opgevuld worden:

schade3rskirt-sinas.jpg


Ziet er nu nog zo uit, het zal straks niet meer opvallen na het wetsanden hoop ik:
DSCF0866.jpg
 
Houden het maar op smaken verschillen want vind het leder er eerlijk gezegd wat uitgedroogd uitzien nu.
Als ik dit tegen zou komen dan zou ik er juist wat aan gaan doen.
Blingbling leder is niet alles maar zoals gezegd vind ik het nu ook wat minder geslaagd.

De krassen daarentegen zijn weer wel zeer geslaagd op de goede weg !