• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

21 maart: Bart & Dibbuz Detailing Meeting in Budel (Noord-Brabant) 100foto's pag 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vraagje:Kunnen er meer mensen hun auto detailen(zonder aan de andere kant van het dorp te moeten staan) of is het de bedoeling dat de geintresseerden alleen komen kijken?

leuk initiatief en leerzaam om bij de Pro's te kunnen kijken.

moet ff in de agenda van de vriendin kijken op die datum.
alleen kijken of meedetailen weet ik nog niet (auto is dan 4 weken eerder gedetailed, maar dat mag de pret niet drukken)

heeys
das gaaf!
heb een colt cz staan op 21 maart maar daar ga ik proberen vrijdag avond al aan te beginnen.

ik PROBEER om langs te komen :cool :cool

tis maar een half uurtje rijden voor mij:party

Da's wel zuur! :(
Moet de nacht vantevoren werken en ga die dag naar het concert van Tina Turner in 't Gelredome (vertrektijd nog niet bekent).
Had anders extreem graag aanwezig geweest om wat van jullie ervaring te absorberen. Nouja, volgende keer beter...

op de oprit kunnen 2 autos staan, de rest kan op de straat staan,moet me geen probleem zijn

Hmmmm...

1) Naar de meeting gaan of ...
2) Naar het A-Diploma afzwemmen van m'n dochter

Een stem in m'n hoofd zegt punt 1, m'n hart zegt punt 2 ... Keuzes keuzes keuzes :weetniet

nicknameless zei:
Hmmmm...

Een stem in m'n hoofd zegt punt 1, m'n hart zegt punt 2 ... Keuzes keuzes keuzes :weetniet

Luister dan maar naar je hart.....

Groet, Peter

Sta ook voor een dilemma...

Of naar verjaardag van mijn moeder + een klein concert
Of naar de meeting.. :weetniet

Horen jullie nog ;)

nicknameless zei:
Hmmmm...

ik zou voor keuze 2 gaan patrick,als de animo goed is,ben ik bereid om het een vervolg te geven,maar dan in meer uitgebreide vorm

Ik meld me bij voorbaat aan! Is niet al te ver rijden en lijkt mij leuk en leerzaam!

Zijn er misschien mensen met een DAPje en SSR die mij mij wat krasjes weg kunnen werken? Ik krijg ze nl niet weg met ScratchX, zou helemaal top zijn!

O ja, geen eten voor mij in de avond, moet die avond nog aant werk!

Neem van alles mee dus dat moet goed komen Mark!

leuk id mannen... ik heb in de ochtend wat visitie gepland staan maar hoop in de middag ff langs te wippen ik zit net 20 min aan de andere kant van eindhoven... eet iig niet mee.

1. Dibbuz (eet mee)
2. bartr123 (eet mee)
3. Rodders - komt even langs
4. B.K. - komt 's morgens vroeg al (eet mee ,normaal gesproken toch)
5. Stimpy68 (komt enkel eten..?)
6. Nick22 (probeert langs te komen)
7. markprinsen (geen eten)
8. Mcive (wipt even langs, geen eten)
9.
10.

Overzichtje verder gezet ,pas a.u.b. aan als het niet klopt

Moet denk ik niet echt een probleem zijn maar Bart kan daar beter uitsluitsel over geven.

Was graag eens komen kijken maar helaas, ik moet werken]-0
Zou wel een mooie thuis wedstrijd geweest zijn (15min rijden) achja volgende keer beter hoop ik.

Maar veel plezier alvast!

Status
Niet open voor verdere reacties.