• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

21 maart: Bart & Dibbuz Detailing Meeting in Budel (Noord-Brabant) 100foto's pag 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen.aangezien er lekker veel belangstellenden zijn,die ook hun auto willen poetsen,en mijn oprit te klein word, ben ik net eens rond gaan praten met de eigenaar van kempen airport en heb dus een mooie locatie gevonden:
www.kempenairport.nl
de meeting zal plaats vinden op het parkeerterrein. ik zorg samen met de eigenaar dat er stromend water en electra aanwezig is.
verder zijn hier sanitaire voorzieningen en een horeca en restaurantgedeelte, waar we na afloop samen gaan tafelen.
een paar kleine regeltjes zijn:
-op de parkeerplaats gelden de normale wegenverkeersregels
-het gedeelte waar we bezig zijn moet na afloop weer netjes opgeleverd worden.
als klap op de vuurpijl heb ik voor dennis,en 2 andere,maar dat moeten we verloten nog een verrassing in petto!

nu hopen op een stralende dag!

Bart

Wat een strak plan Bart echt top geregeld...
Is er op zaterdag ook een beetje vliegverkeer daar ?
De kans is dan groot dat mn vrouwtje en zoontje ook meeneem hebben ze iig wat te doen.

hallo mcive,
zaterdags worder ook gevlogen met klein vliegtuigen en ultralights,als je gelukhebt land er nog wel eens een groot prive vliegtuig,je kan buiten het restaurant de vliegtuigen van dichtbij bekijken,en als je echt wil is er mogelijkheid om een rondvlucht te maken.maar dat kan je in de link terugvinden.

Dat is goed nieuws ,ik dacht wel dat het een groot succes zou worden ,en dat je oprit te klein zou zijn. Maar je hebt het geweldig opgelost Bart..! :-)^
We gaan dus echt over op een mini-meet ,ik zal proberen wat extra spul mee te slepen...

Leon ,leuk om te horen dat je ook komt..! :ja

1. Dibbuz (eet mee)
2. bartr123 (eet mee)
3. Rodders - komt even langs
4. B.K. - komt 's morgens vroeg al (eet mee ,normaal gesproken toch)
5. Stimpy68 (komt enkel eten..?)
6. Nick22 (probeert langs te komen)
7. markprinsen (geen eten)
8. Mcive (wipt even langs, geen eten)
9. sjoerdnijhuis (mee eten Sjoerd..? )
10. Leonneke ( heeft altijd honger, eet veel, )
11. Peter Jansen ( heeft ook altijd honger, met een bovengemiddelde consumptie )

lijstje even doorgezet

Kleine tussenstop. Mogelijk kan ik slechts een dagdeel aanwezig zijn, na de middag. De kans is zeer, zeer groot dat ik volgende week zaterdag eerst eventjes mijn centrale uitlaat moet laten monteren in Benthuizen bij Seat v.d. Velden. Uitlaatdeel is nog niet binnen en kan mogelijk op die zaterdag gemonteerd worden. Dan kan ik pas in de middag aanwezig zijn. Voordeel is dan dat de auto lekker VIES is .............

1. Dibbuz (eet mee)
2. bartr123 (eet mee)
10. Leonneke ( heeft altijd honger, eet veel, - mogelijk dagdeel)
11. Peter Jansen ( heeft ook altijd honger, met een bovengemiddelde consumptie )

lijstje aangepast

1. Dibbuz (eet mee)
2. bartr123 (eet mee)
12

lijstje even doorgezet

Dat word groots
Goeie zet van je Bart om te verhuizen naar het vliegveld.

Ik heb zelf ook wel eens met de gedachte gelopen een meet te organiseren, weet in Helmond verschillende leegstaande hallen met plaats voor minstens 20 auto's.(maar waar te beginnen?)

Wil eigenlijk ook komen en mn auto een behandeling geven, maar van al die pro's word een noob als ik een beetje zenuwachtig + de vriendin moet het goedvinden:-d

Mooie zet om te verhuizen naar de parking van de vlieghaven!
Vind het echt spijtig dat ik maar een uurtje kan komen, had graag langer gebleven!
Ach volgende keer meer geluk.

alteaniels zei:
Dat word groots
Goeie zet van je Bart om te verhuizen naar het vliegveld.

Ik heb zelf ook wel eens met de gedachte gelopen een meet te organiseren, weet in Helmond verschillende leegstaande hallen met plaats voor minstens 20 auto's.(maar waar te beginnen?)

Wil eigenlijk ook komen en mn auto een behandeling geven, maar van al die pro's word een noob als ik een beetje zenuwachtig + de vriendin moet het goedvinden:-d
hey niels,ik ben ook nog maar een noob wat dat betreft,kom gewoon hierheen,je kan er alleen nog maar dingen van opsteken.
PLUS dat ik het volgend jaar weer verder wil organiseren,in een iets grotere opzet,dit is een uit de hand gelopen geintje:lol schroom niet kom langs en we hebben het er over!

rodders zei:
Mooie zet om te verhuizen naar de parking van de vlieghaven!
Vind het echt spijtig dat ik maar een uurtje kan komen, had graag langer gebleven!
Ach volgende keer meer geluk.
kom rond 6 uur weer ff terug, eten moet je toch:party

ga ik spijtig genoeg niet halen, heb die avond ook een belangrijke wedstrijd die ik moet spelen, om zeven uur in Gent.
Dus dan ben ik tegen 6 al weer onderweg, ook door die wedstrijd kan ik niet langer blijven anders verlies ik die dag wel heel veel tijd.

1. Dibbuz (eet mee)
2. bartr123 (eet mee)
6. Nick22 (komt 100%, eet niet mee)
12. nicknameless (eet ook mee).

wil degene die eventueel blijven eten dit even laten weten,wou morgen even reserven.
voor eventuele vragen ben ik te berijken op
aangezien mij mail er uit ligt.

alvast bedankt,

bart

Status
Niet open voor verdere reacties.