• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

21 maart: Bart & Dibbuz Detailing Meeting in Budel (Noord-Brabant) 100foto's pag 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
alteaniels zei:
Dat word groots
Goeie zet van je Bart om te verhuizen naar het vliegveld.

Ik heb zelf ook wel eens met de gedachte gelopen een meet te organiseren, weet in Helmond verschillende leegstaande hallen met plaats voor minstens 20 auto's.(maar waar te beginnen?)

Wil eigenlijk ook komen en mn auto een behandeling geven, maar van al die pro's word een noob als ik een beetje zenuwachtig + de vriendin moet het goedvinden:-d
niels laat je even iets weten aub?

@patrick, balen dat je er niet bij kan zijn,maar kan me goed voorstelen dat je dochter prio 1 heeft.
volgende keer beter!!

Ik heb er echt super zin in... Mooi weer , gezelligheid , en allemaal mensen met een zelde hobby (lees TIK)
Leuk ook die actie van die rondvlucht ik vind dat je dit allemaal goed georganiseerd hebt Bart zeker in zo'n kort tijdsbestek.
Ik baal er wel van dat we in de ochtend visitie krijgen maar ja ga gewoon na een half uur op mn klok zitten kijken ;)

bartr123 zei:
@bart,je hebt mijn adres via pm,als je om 9 uur bij mij bent is dennis er ook en rijden we samen naar het vliegveld toe

Ik ga proberen bij jouw te zijn om 9..! Anders rijd ik gewoon door naar het vliegveld ,moest ik te laat zijn.

Ik kom ook, maar kan maar tot uiterlijk 14 uur blijven.
dus dat word geen full detail.
wel wil ik de letters van de auto verwijderen en op die delen het stappenplan loslaten, als ik genoeg tijd heb.
Dennis jij brengt de spullen daarvoor mee toch? zoals vanmiddag afgesproken? (zelf kan ik de fohn van de vriendin wel jatten)

effe lijstje aangevuld

1. Dibbuz (eet mee)
2. bartr123 (eet mee)
3. Rodders - komt even langs
4. B.K. - komt 's morgens vroeg al (eet mee ,normaal gesproken toch)
5. Stimpy68 (komt enkel eten)
6. Nick22 (komt 100%, eet niet mee)
7. markprinsen (geen eten)
8. Mcive (wipt even langs, geen eten)
9. sjoerdnijhuis (mee eten Sjoerd..? )
10. Leonneke ( heeft altijd honger, eet veel, )
11. Peter Jansen ( heeft ook altijd honger, met een bovengemiddelde consumptie )
12. Niels Wiskerke ( max tot 14 uur, eet niet mee)

Leuke verrassing zón rondvlucht jammer dat ik niet mee kan loten (ze vliegen toch niet over de budelco heen he?)

alteaniels zei:
Dennis jij brengt de spullen daarvoor mee toch? zoals vanmiddag afgesproken?

eeuh sorry Zoals vanmorgen afgesproken

ok dankjewel
heb ik daar nog meer voor nodig of kan dat met het normale poetsspul?

Beetje wasbenzine maar dat neem ik ook mee, voor de rest hebben we alles.

Het is hier gaan kriebelen, door het volgen van het topic en dan ook
nog de goede weersvoorspelling en kennis maken met forumleden.
Is er nog een plekje vrij, ben iets aan het regelen of ik met de 206
van mijn vader kan komen, deze is in zijn ca. 7 jarig bestaan
of ouder nog nooit gepoetst.

Gr. Ronald

plek genoeg denk ik, iedereen welkom!
En aan zo'n 206 waar nog nooit aan gepoetst is zal je mooi werk hebben!

het is op een parkeerterrein dus Bart kan de ruimte zo groot maken als nodig is.
er is dus altijd plaats genoeg.

Ik zeg gewoon KOMEN

Mezelf op de lijst gezet, of ik mee eet moet nog even bekijken.

1. Dibbuz (eet mee)
2. bartr123 (eet mee)
3. Rodders - komt even langs
4. B.K. - komt 's morgens vroeg al (eet mee ,normaal gesproken toch)
5. Stimpy68 (komt enkel eten)
6. Nick22 (komt 100%, eet niet mee)
7. markprinsen (geen eten)
8. Mcive (wipt even langs, geen eten)
9. sjoerdnijhuis (mee eten Sjoerd..? )
10. Leonneke ( heeft altijd honger, eet veel, )
11. Peter Jansen ( heeft ook altijd honger, met een bovengemiddelde consumptie )
12. Niels Wiskerke ( max tot 14 uur, eet niet mee)
13. Abarth ( eten weet ik nog niet)

ronald,
de parkeerplaats is groot genoeg, dus ik zou zeggen,net als mijn voorgangers,gewoon komen.
maken er met zijn allen een mooie dag van,wil je mee blijven eten,geen probleem er is plaats genoeg!

bart

Heren, mijn Polo zit helaas onder de swirls (hoewel het bij zilvergrijs niet zo opvalt). Ik vind het echter wat gortig om alleen voor mijn eigen auto een DAP + pads aan te schaffen. Zal ik de Swirls met meg's SwirlX wegkrijgen ondanks hard VAG lak? Of kan iemand mij overtuigen om toch een DAP + SSR's aan te schaffen om dan bijvoorbeeld ook te gebruiken op auto's van familie en vrienden?

Komt morgen helemaal goed :lol Morgen ben je om!

@Mark,
eemaal geprobeert en je bent om! Zien is geloven! :-d
Velen van ons vonden het wat gortig, diezelfde personen (waaronder ik) zijn toch overstag gegaan en willen nu niet anders meer.

Dennis, ik zou er vast maar een mee nemen voor Mark: boter bij de vis zal ik maar zeggen ..... :lol :lol

Back on topic: allemaal veel plezier en succes toegewenst morgen! Volgens mij zijn de weersvoorspellingen ook goed!

Yeah ,heb er zin in ,gisteren avond alles bij elkaar gezocht.. Vandaag al een deel in de wagen gezet. Morgen vroeg pas de duurdere zaken ,je weet maar nooit...

Bart ,ik probeer morgen om iets voor 9 bij jouw te zijn ,ben ik er dan niet dan verschijn ik iets later op het parkeer terrein.

Status
Niet open voor verdere reacties.