• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

21 maart: Bart & Dibbuz Detailing Meeting in Budel (Noord-Brabant) 100foto's pag 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ben er bij.. :ja Tenzij er iets serieus moest tussen komen natuurlijk.

We gingen toch rond een uur of 6 ,dan vermoed ik dat we toch niet al te laat klaar zijn.

[censuur]een hoop scheldwoorden[/censuur] ]-0

Ik kan helaas niet mee, vanwege de kleine meid.
Edit, mezelf van de lijst gehaald.

1. Dibbuz (eet mee)
2. bartr123 (eet mee)
3. Rodders - komt even langs
4. B.K. - komt 's morgens vroeg al (eet mee ,normaal gesproken toch)
5. Stimpy68 (komt enkel eten)
6. Nick22 (komt 100%, eet niet mee)
7. markprinsen (geen eten)
8. Mcive (wipt even langs, geen eten)
9. sjoerdnijhuis (mee eten Sjoerd..? )
10. Leonneke ( heeft altijd honger, eet veel, )
11. Peter Jansen ( heeft ook altijd honger, met een bovengemiddelde consumptie )
12.

Flauw hoor ,je hebt een R8 en dan nog zo'n excuus ,kan je daar niet mee vliegen.. :lol

Jammer dat je niet meer kan komen Patrick...

B.K. zei:
Flauw hoor ,je hebt een R8 en dan nog zo'n excuus ,kan je daar niet mee vliegen.. :lol
:lol , had ik toch ook wel meer van je verwacht, wat is het nut dan van die R8 :)_[]

Het lijkt er op dat we het ook nog droog gaan houden en een beetje zon :jippie

Ik zou nog even laten weten of je mij op de lijst kan zetten. Helaas gaat het mij niet lukken.

Leuk initiatief en ik hoop dat een leuke dag wordt!!

www.kempenairport.nl ..? Maar het juist is zal Bart wel vertellen denk ik.. :-)^

Luchthavenweg 20
6021 PX Budel
afslag budel nemen op a2 en richting budel rijden,de eerste rotonde oversteken daarna bij de tweede rotonde rechtdoor en de eerste straat links tegenover van cranenbroek,dan rijd je recht de parkeerplaats op daar heb ik een gedeelte afgebakend. lunchen en drinken kunnen we in de braderie,eten heb ik vastgelegd voor 6 uur voor negen mensen dus er kunnen er nog bij.
om 5 uur heb ik een rondvlucht boven de gemeente cranendonk voor dennis,maar die twijfelt nog of hij durft,in het vliegtuig is plaats voor 3 personen,de 2 overige plaatsen worden ter plaatse verloot onder de aanwezige.

het word zoals het er nu uitziet mooi weer!!

hoge druk reiniger en foamgun en extractor en een padwasher zijn aanwezig alsmede heel veel poetsspullen
dus nergens een gebrek aan.

jongens ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!1

Heb er ook zin in..! :-)^

Dus als ik op de GPS het adres ingeef ,en ik volg deze tot op het einde zal ik ergens een afgebakend stuk zien.. Of ik rijd mss beter eerst tot bij jouw en volg je dan..

Mijn navi kent :

Budel ( Cranendonck )
Budel-Schoot ( Cranendonck )
Budel Dorplein ( Cranendonck )

Welke van de 3 moet ik hebben ???

Groet, Peter

Peter Jansen zei:
Mijn navi kent :

Budel ( Cranendonck )
Budel-Schoot ( Cranendonck )
Budel Dorplein ( Cranendonck )

Welke van de 3 moet ik hebben ???

Groet, Peter
komen allemaal goed, pak je de eerste zit je zeker goed. Zijn gewoon drie benamingen, het is in de gemeente cranendonck en Budel, budelschoot, zijn daarin dorpjes.

Ik dacht ook nog even langs te komen maar routenet geeft aan dat het aan de andere kant van de wereld ligt, volgende keer beter.

Toppie, mijn wagen is afgelopen weekend al gewassen en gekleid dus heb meer tijd over voor krasjes en de overige stappen van het stappenplan! Gaat echt heerlijk weer worden als ik weeronline mag geloven. We beginnen om 10 uur toch?

beste mensen de plaats van de meeting is budel.bij het vliegveld. kan niet missen.
@bart,je hebt mijn adres via pm,als je om 9 uur bij mij bent is dennis er ook en rijden we samen naar het vliegveld toe

markprinsen zei:
Toppie, mijn wagen is afgelopen weekend al gewassen en gekleid dus heb meer tijd over voor krasjes en de overige stappen van het stappenplan! Gaat echt heerlijk weer worden als ik weeronline mag geloven. We beginnen om 10 uur toch?
vanaf 10 uur zijn we daar ja,ik al om een uur of 7 om een gedeelte af te bakenen

Status
Niet open voor verdere reacties.