• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

21 maart: Bart & Dibbuz Detailing Meeting in Budel (Noord-Brabant) 100foto's pag 5

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier net de wagen gewassen, dadelijk wielen nog even in de rimwax, banden in de wolfgang, ook eens een paneel testen met de supernatural en dan ben ik klaar om morgen even langs te komen kijken

//edit1: omdat het zo leuk is en zo'n mooi weer, beide zijkanten ook nog maar eens gekleid (kon ik meteen de bornslippy uit proberen) en in een laagje supernatural gezet, topwax! Wagen is dus vandaag eigenlijk helemaal gewaxed behalve men dak. Had te veel last van men knieen om nog eens een uurtje op een krukje te staan om men dak volledig te doen.

//edit2: zijn er nog spullen die ik morgen moet meenemen zodat jullie ze eens kunnen uitproberen. Niet dat ik zoveel speciaals heb maar ik denk bijvoorbeeld aan de dodo born slippy, dodo red mist, supernatural, blue velvet, autoglym hd-wax(ook een toppertje)? Als er interesse is dan laat maar iets weten, zal ik wel wat meenemen.

Hey,

Ik heb nog geen adres?
En ik kom morgen zeker langs.

Kan iemand het adres even sturen aub.

Groetjes. danny

gevonden op 3e pagina

bartr123 zei:
Luchthavenweg 20
6021 PX Budel
afslag budel nemen op a2 en richting budel rijden,de eerste rotonde oversteken daarna bij de tweede rotonde rechtdoor en de eerste straat links tegenover van cranenbroek,dan rijd je recht de parkeerplaats op daar heb ik een gedeelte afgebakend. lunchen en drinken kunnen we in de braderie,eten heb ik vastgelegd voor 6 uur voor negen mensen dus er kunnen er nog bij.
om 5 uur heb ik een rondvlucht boven de gemeente cranendonk voor dennis,maar die twijfelt nog of hij durft,in het vliegtuig is plaats voor 3 personen,de 2 overige plaatsen worden ter plaatse verloot onder de aanwezige.

het word zoals het er nu uitziet mooi weer!!

hoge druk reiniger en foamgun en extractor en een padwasher zijn aanwezig alsmede heel veel poetsspullen
dus nergens een gebrek aan.

jongens ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!1

Spulletjes (niet veel maar goed, je moet ergens beginnen ;)) zijn ingepakt en de auto staat er gewassen en gekleid klaar voor. Morgen nog even snel wassen van de rit en dan hopelijk swirls beetje wegwerken, wat schades en heerlijk in de 476s zetten!

Helaas voor mij iets te ver weg maar voor iedereen de morgen wel gaat;
Heel veel poetsplezier :party !!

Degene die morgen naar de poetsmeeting gaan; Zet um op en een hele fijne dag gewenst! We wachten geduldig af tot morgenavond en dan willen we hier natuurlijk glimmende bolides zien! 8-)

Ik ben er ook op tijd, als ik een half uurtje eerder moet komen oid om wat te assisteren hoort ik het wel!

Heeft er ook iemand aan een fotocamera gedacht?

zelf ben ik er niet de hele dag dus neem hem niet mee

@iedereen,ik heb de combo volgeladen,en sta klaar voor morgen,dennis en bart zijn om 9 uur bij mij doen we een bakkie koffie en gaan we naar de locatie,daar zijn we zeker om 10 uur. als er iemand nog iets wil weten,vanaf 7 uur ben ik te bereiken op 06-25002981.

iedereen tot morgen op een stralende dag!!!!!

Hoi glanzende boys ...............

Ik ben er in elk geval op zeker. Ik moet eerst wel eventjes nog een lesje geven in de sportschool, want da's mijn werk .........
Ik ben er tussen 11:00 en 12:00 uur..........

Heeft er iemand camera's bij zich ???????? Ik heb helaas alleen kapotte apparatuur. Tot morgen ........ Veel zin in ...

Leonneke

Zo mannen hier in het brabantse vanaf 6:25 al een strak blauwe lucht dus dat beloofd wat voor vandaag

Straks nog ff de visitie snel de deur uit wimpelen en dan op naar Budel Airport :cool

Iedereen die vandaag ook die kant op komt tot vanmiddag...

Groeten Ivor

voila heb er de eerste uurtjes studeren al weer opzitten, ik ga nu even kijken of er al wat gepoetst word daar ik budel

Ik heb er inmiddels 2 uurtjes studeren op zitten, zo even hapje eten, wat oefenvragen doen, dan omstreeks 15:00 uur richting Budel :ja

ben er net geweest, gezellige bedoening daar! Wordt aardig wat gepoetst maar ook een hoop gezeverd! Denk dat ik straks nog wel even langs ga.

Volgens mij is dit super georganiseerd, voor een volgende keer hebben wij (denk ik) ook wel interesse:-d
Ben heel benieuwd naar de verhalen en natuurlijk de foto's:jippie

Status
Niet open voor verdere reacties.