• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

30% korting op nagenoeg het gehele CarPro Assortiment

Met die 30% kon ik het ook niet laten.
Eindelijk reload besteld en 4 liter Iron X. Mooie actie weer! Benieuwd naar de verdere ontwikkelingen op termijn!
Bedankt CC

Ik twijfel nog een beetje, wil al tijden een Merino hebben, maar de meest recente bestelling viel ook al wat duurder uit dan gedacht.
Dilemma.

Dilemma had ik ook... Maar goed of je het nu uitgeeft met een flinke korting of over een tijdje (soortgelijk product dan wel) de originele prijs, dan kun je het beter nu doen, want dat werkt toch een stukje kostenbesparend.
Vond ik wel mooi klinken om mezelf over de streep te trekken, maar theoretisch gezien klopt het wel :-b

Die merino washmitt is een mooie-hier al HEEL lang in het bezit...
Gebruik hem op dit moment niet zo heel veel omdat ik de Supernatural 110PPI sponge meer like

Ik snap je wel hoor... ik had me ook voorgenomen niets meer te bestellen. Alleen... je doet er af en toe eens een auto voor een ander bij, dan wil de buurman ook, die collega heeft ook interesse....
Spullen raken op, pads verslijten, je bent eigenlijk toe aan nieuwe voorraad, maar ja, ik wilde sparen. Dilemma....
Beter nu kopen met flinke korting en het staat een tijdje stil, dan over twee weken wanneer het toch echt niet genoeg meer blijkt te zijn voor 'die BMW' en je alsnog besteld en de volle mik betaald.
Anyway, voor nu was dit echt ff het laatste dat ik bestel. Maar daarvan ben ik zelf nog niet overtuigd.

:schaam
En dan aan het sparen zijn om ein-de-lijk eens op mezelf te gaan wonen ;-)
Gelukkig zit ik hier prima en is werk/ opleiding situatie ff niet anders.
On-topic; gewoon doen!

Twijfelachtig wat ik zal doen.. Bestellen of toch niet.
Ik heb alles wat ik wil (eraser, dlux, cquartz, ironx) nog wel genoeg maar vind de producten van carpro super:p
En ik had mezelf voorgenomen om voorlopig niks te bestellen.

Ik wacht toch maar, ben benieuwt naar de alternatieven.

Heb ik net mijn bestelling van dik 92€ betaald, zie ik deze actie... Ik kon het ook niet laten om ook de reloadvte bestellen nu samen met 4L iron x......

Verslavend?? Nee hoor ;)

Mooie actie hoor, wat de achterliggende gedachte dan ook is. Wel jammer, was echt fan van het merk. Maar zoals gezegd vertrouw ook ik erop dat er een goeie vervanger komt.

Had 't idd ook al op FB gezien maar helaas, zo kan het soms gaan, jammer maar jullie zullen zeker hele goede alternatieven kunnen leveren!
Zelf heb ik alleen iron-X en Erazer volgens mij van CPro, vervanging dus binnenkort geen enkel probleem lijkt mij.
Nette opruim-aktie overigens maar ik wacht even.

@Maaike: Lekker doorsparen joh, ik was pas 26 van huis uit, toen ik mijn handtekening onder mijn koop-appartement zette en een dik jaar of zelfs 1,5 jaar verder door eea. was het pas af.. ;)

Het zal voor ons ook een flinke uitdaging worden om mensen weer enthousiast te maken voor het nieuwe merk Gyeon, maar we vinden dat tegelijkertijd ook de uitdaging voor 2014!

Jammer, was groot gebruiker van Iron.X en wilde net eind van deze maand de C.Quartz D-Lux bestellen. Toch maar even het nieuwe merk afwachten! :)

Je kunt wachten op Gyeon, dat naar ons idee de moeite waard is, maar aan de andere kant kun je nu natuurlijk Iron.X en Dlux zeer voordelig aanschaffen.

Nogmaals, met de CarPro producten zelf is niets mis

ik vind het wel netjes dat jullie verder kijken dan het product zelf ik weet niet wat er met de fabrikant speeld maar jullie kijken iig verder dan winst marge want jullie vooraad iron x zou ook tegen normale prijs opgaan.

Tim;340807 zei:
Je kunt wachten op Gyeon, dat naar ons idee de moeite waard is, maar aan de andere kant kun je nu natuurlijk Iron.X en Dlux zeer voordelig aanschaffen.

Nogmaals, met de CarPro producten zelf is niets mis

Helaas komt me dat financieel nu niet uit! Anders had ik dat zeker gedaan.;)