Maaike;340743 zei:Dilemma had ik ook... Maar goed of je het nu uitgeeft met een flinke korting of over een tijdje (soortgelijk product dan wel) de originele prijs, dan kun je het beter nu doen, want dat werkt toch een stukje kostenbesparend.
Iron.X was ons nummer 1 product in onze shop. Het is dan ook een flinke stap en beslissing om te moeten nemen.TriMeX;340811 zei:ik vind het wel netjes dat jullie verder kijken dan het product zelf ik weet niet wat er met de fabrikant speelt maar jullie kijken iig verder dan winst marge want jullie vooraad iron x zou ook tegen normale prijs opgaan.
Yoko;340815 zei:Ik zit nu al aan 300+ euro. Waarvan 5 artikelen zijn van CarPro. Maar ik zie dat de voorraad van CarPro begint te minderen.
Ik ben benieuwd wat scheelt met de leverancier
Tim;340832 zei:We hebben van veel producten nog ruim voorraad hoor en ik verwacht dat dat de komende weken nog zo zal zijn. Vooral Iron.X en Dlux zullen niet zo snel uitverkocht raken. Dus wie weet maak je nog kans als je over een paar weken alsnog iets van CarPro bij ons aan wilt schaffen.
De UK zou makkelijker te verwerken zijn in ons klimaat.Thegame1512;340835 zei:Zouden jullie voor de UK of de normale versie gaan?
Thegame1512;340835 zei:Houd het even in de gaten, wil op zich wel nog een keer cQuartz gebruiken als winterharde lakverzegeling. Aan de andere kant lijkt DGPS van Wolfgang ook wel leuk om te proberen.
SLK;340870 zei:Heb ik naar gekeken maar zit niet op deze fles. De vorige was geloof ik ongeveer 1 jaar houdbaar.
SLK;340864 zei:Wat is eigenlijk de houdbaarheid van de CarPro producten? Ik heb net weer Reload besteld en ben daar erg tevreden over maar weet niet hoe lang het houdbaar is. Of is Q2M Cure vergelijkbaar?
En hoe verhoudt het prijsniveau van Gyeon zich met CarPro?
En daarom om zeker te zijn, heb ik direct 12.5l in mijn winkel wagentje klaar oTim;340832 zei:We hebben van veel producten nog ruim voorraad hoor en ik verwacht dat dat de komende weken nog zo zal zijn. Vooral Iron.X en Dlux zullen niet zo snel uitverkocht raken. Dus wie weet maak je nog kans als je over een paar weken alsnog iets van CarPro bij ons aan wilt schaffen.
Idd, dat heb ik ook opgemerkt, heel handig!Tim;340832 zei:De site is in ieder geval ook aangepast, bij de 'gele voorraad' zie je hoeveel items we nog op voorraad hebben (het aantal staat achter het gele vinkje), dus dat is ook handig om bij te houden.