• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

30% korting op nagenoeg het gehele CarPro Assortiment

Ik moet ivo's even bijstaan is deze. Wil nu net lukken dat ik nog niet zo lang geleden alleen Reload op de motorkap van m'n eigen wagen heb gezet. Het was bedoelt voor maar even, maar uiteindelijk is het meer dan 2 maanden geworden (wegens tijdsgebrek). Vorig weekend heb ik dan eindelijk er iets anders opgezet, maar het was nog helemaal niet nodig. Zoals ivo's aangaf was de beading aan het achteruitgaan, maar de sheeting was nog zeer goed. Bovendien slaapt mijn wagen nu altijd buiten en doet ie rond de 1000km per week. Wagen werd wekelijks gewassen met Lavare, niet meer dan dat. Ik was dus redelijk onder de indruk van Reload als product op zich.
 
Gyeon is eerder conservatief met haar claims, omdat ze niet wil dat er teveel beloofd wordt. Elke omstandigheid is immers anders. CarPro is eerder de andere kant op en geeft meestal een ruime belofte.

In de praktijk vermoed ik dat beide producten min of meer gelijk zullen presteren.
 
Kan je reload direct over black hole gebruiken (juist voordat je je auto verkoopt) als 'quick en dirty' manier om je auto er (2 maandjes) zo mooi mogelijk uit te laten zien?
 
Tim;341098 zei:
Gyeon is eerder conservatief met haar claims, omdat ze niet wil dat er teveel beloofd wordt. Elke omstandigheid is immers anders. CarPro is eerder de andere kant op en geeft meestal een ruime belofte.

In de praktijk vermoed ik dat beide producten min of meer gelijk zullen presteren.

Dat verwacht ik dan ook, ben ondertussen redelijk verslaafd aan Reload, dus hoop dat er een echte vervanger komt uit de stal van Geyon :)
 
Waaaahhhh wat is die Merino lekkerrrrrrr.:heart_eyes:
Geen spijt van de last minute decision.

Even terug naar de oorsprong van dit alles; is er al een officiële verklaring over de breuk tussen Carclean en CarPro, Tim?
 
BlackPassat;341117 zei:
Even terug naar de oorsprong van dit alles; is er al een officiële verklaring over de breuk tussen Carclean.com en CarPro, Tim?

Ik ben ermee bezig, maar het is toch omvangrijker dan ik in eerste instantie had gedacht. Bovendien moet het zorgvuldig geformuleerd worden.
 
Ik ben nog geen type kunststof tegen gekomen waarop het niet werkte
Wel bij poreus kunststof opletten dat het droog is
Dan kan de DLux een beetje intrekken
 
@ Redcat,

het enige waar ik altijd prbs mee heb is dat bv AF revive mooi intrekt maar na fikse regenbuien toch een beetje uitloopt. Eigenlijk bij elke dressing al gehad. En die strepen zijn niet weg te krijgen met gewone shampoo.

Maar de centjes he, om weeral te profiteren:(

Dan heb ik reeds de Cquartzcoating op lak - trims - reload...
 
We hebben even de huidige voorraad met de omloopsnelheid vergeleken en kunnen een schatting maken hoe lang bepaalde producten nog voorradig zullen zijn:

1) Iron.X 500ml - 3 maanden
2) Iron.X 500ml Refill - Meerdere maanden, maar zal harder gaan als 1) op is
3) Iron.X 50ml - 4 maanden
4) Reload 50ml - 2 maanden
5) Reload 100ml - 3 maanden
6) Reload 400ml - 3 dagen
7) Hydro2 50ml - 1 maand
8) Hydro2 100ml - 4 maanden
9) C.Quartz DLUX - 2 weken
10) Trix 100ml - 1 maand
11) FlyBy - 3 maanden
12) FogFight - 1,5 maand

Mocht iemand nog specifiek willen weten hoe lang we voorraad zullen hebben van een niet genoemd product, vraag het gerust.
 
Je bent de Iron.X 1.000ml Refill vergeten te vermelden en die is relatief gezien het goedkoopst als je toch al een sprayer hebt.
Zal niet heel veel zijn, want er staat niet "ruim op voorraad" maar "op voorraad" bij.

En wat zal de geschatte omzetsnelheid van de CQuartz 10ml zijn?
 
Tim;340895 zei:
Dat zien we straks graag, immers moet het merk vanaf 0 op de kaart worden gezet. Alle tests en reviews helpen daar dan bij.

Is het mogelijk om ook de reviews van Carpro op de site ( shop ) te laten staan , of kunnen deze ipv daar nu op het forum worden geplaatst ?

Nu heb ik wel enkele mooie setjes in de wacht gesleept maar vind ik (voorlopig) geen reviews terug om van te "leren"
(of ik heb niet goed genoeg gezocht :schaam )

Dank bij voorbaat ;)