• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

30% korting op nagenoeg het gehele CarPro Assortiment

Ik wilde toch nog een fles 400ml reload bestellen door de korting. Toch sneller uitverkocht dan verwacht. Nu maar voor de Q2M cure gegaan.
 
Tim;342289 zei:
De reviews hebben we al offline gehaald, als ......

Hoewel ik het goed kan begrijpen, vind ik het wel jammer dat de reviews niet meer op het forum beschikbaar zijn. Regelmatig komen ze van pas als naslagwerk voor gebruikerservaringen. Ik heb bijvoorbeeld onlangs voor het eerst de orangepeelpads gebruikt en ik ben meerdere malen in de tekst van Dennis' review gaan spieken.
 
Tja, en aan de andere kant ..
De voorraden zijn bijna op, dus de reviews van Geyon komen er ook zo aan
Evenals die van andere merken met soortgelijke producten

En in echte nood, bel CCHQ
 
BlackPassat;342337 zei:
Hoewel ik het goed kan begrijpen, vind ik het wel jammer dat de reviews niet meer op het forum beschikbaar zijn. Regelmatig komen ze van pas als naslagwerk voor gebruikerservaringen. Ik heb bijvoorbeeld onlangs voor het eerst de orangepeelpads gebruikt en ik ben meerdere malen in de tekst van Dennis' review gaan spieken.

Die reviews op het forum zijn er nog gewoon. Ik heb het alleen over de producten in onze webshop.
 
Overigens twijfel ik nog wel om de verwijzingen naar Carpro te verwijderen, maar dat heeft ook te maken met het merkrecht op CarPro dat in Nederland bij een ander bedrijf ligt.
 
sj0ertum;342288 zei:
GSM, als je die wil bewaren, dan kopieer je ze toch allemaal en bewaar je ze in een word documentje?

Wat voor jou ( en vele anderen) evident is , is voor mij al een huzarenstukje........ik ben al blij dat ik wat dingen kan opzoeken voor ik vervelende vragen begin te stellen..........en net daarom vond ik het interessant om de reviews/filmpjes (nog) eens te bekijken om van daaruit te vertrekken voor m'n eigen details .

Mochten er dus linkjes zijn( van Carpro) waar ik overzie , dan mogen die gerust in pm naar mij worden verstuurd zodat ik deze rustig kan bekijken .

Voor ik dingen kan kopiëren moet ik ze nog wel eerst vinden hé . ;)
 
Ik denk dat de reviews op het forum en de gebruikerservaringen onder de producten in de webshop door elkaar gehaald worden. Die laatste zijn alvast verwijderd, de reviews op het forum staan er nog.
@Tim Gaat dat merkrecht zo ver, dat de naam zelfs op een forum niet mag blijven staan?
 
Laten we die discussie hier niet gaan voeren, dat helpt niet
Wie meer wil lezen kan terecht bij deze site
http://www.iusmentis.com/merken/
 
We hebben nog wat producten geteld en ingeboekt, bepaalde producten zijn hierdoor weer (beperkt) beschikbaar:

https://www.Carclean.com/merken/CarPro

We hebben nog voor ongeveer 2 a 3 weken Merino mitts voorradig.
 
Vergat laatst de CQuartz UK Edition mee te bestellen, ben blij dat ik dat alsnog heb kunnen doen. :)^
 
Ik had er eerst twee in mijn mandje en daarna stond de voorraad nog op groen.
Toen ik er later nog één bij deed stond de voorraad op rood, waardoor ik het idee kreeg dat ik daarmee ook de laatste had gekocht.
Affijn, twee of drie, als ik maar wat heb. ;)
 
Nog maar eens bestelling geplaatst. Wat kleinigheden...Twee merino whool mitts erbij gestopt, misschien volgende week er nog wat bestellen als ik er niet kan aan weerstaan. :D