• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

30% korting op nagenoeg het gehele CarPro Assortiment

Tim;340888 zei:
Het alternatief hebben we vertrouwen in, maar voorlopig zijn jullie allemaal voorzien met de CarPro producten uit de verkoopactie. :ja

Nee hoor, ik heb er voor gekozen om op de Gyeon producten te wachten. Natuurlijk had ik een voordeel op de C.Pro producten kunnen krijgen, maar ik ben nieuwsgierig naar Gyeon. Nu heb ik mijn centjes in mijn zak gehouden, zodat ik straks mijn auto de winter in kan laten gaan met Gyeon.

Idd, toch maar wat ingeslagen zodat ik "even" verder kan.
Carpro heeft zich al bewezen bij mij, en vind het zeer fijne en goeie producten. (Iron-X, Dlux, Reload en Eraser)

Natuurlijk ook nieuwsgierig naar Gyeon, maar de goeie en nu dus voordelige producten van Carpro kon ik niet weerstaan.

ben benieuwd naar straks, de eerste Reviews en ervaringen van Gyeon...

Uhhh even een vraagje... Ik heb de gewone Iron x spray maar ook de Soap Gel. Aangezien die bijna op is wil ik daar nu zeker 2 nieuwe van inslaan maar ik kan hem niet vinden op de site. Het is volgens mij niet de Snow Soap. Het Car Clean artikelnr is/was P101921 Kan iemand mij vertellen of het product er nog is en welk artikelnr hij nu dan heeft ?
Alvast bedankt !

Tim;340879 zei:
Die stickers zijn onzinnig, ze moeten erop van de Koreaanse wet. Producten zijn gewoon 2 jaar of langer houdbaar. Keramische coating zijn na openen wel beperkt houdbaar.

Bij Dlux en CQuarzt waarbij moet je daaraan denken dan? Ongeopend en na openen?

Ik ga toch nog voor een setje Dlux, CQuartz UK en fles eraser :-"

BlackPassat;340863 zei:
Mocht je de Wolfgang 3.0 DGPS willen proberen dan mag je bij mij wel een sampletje komen halen. (PM svp om even af te spreken)

Hoi BlackPassat!

Dat is heel aardig van je! ik ben regelmatig in Etten-Leur dus wie weet kom ik een keer langs ( eerst auto wassen haha).

Enige wat ik me afvraag is of het vergelijkbaar is qua werking met cquartz, blijft het bij jou een winter lang zitten? Of is het meer een concours wax zoals de dodo juice waxen

Dacht net wat verkeerds besteld te hebben. Zag de factuur. Bleek om een paste te gaan. Ik al schrikken dat ik de liter eco verpakking niet goed had aangeklikt.

Thnx!!

Hier en daar kunnen we wat extra's doen als een order niet alleen uit CarPro producten bestaat. We hebben vandaag de één na drukste orderdag ooit gehad.

De CarPro producten zijn populair. Voel je de druk al om met Gyeon de populariteit te moeten evenaren? ;)

Ook nog even snel wat besteld. Dat Iron-X is fantastisch spul; komt daar echt een goed alternatief voor? Heb ook veel goeds gelezen over reload en Tar-x; gelijk ook wat besteld voordat het allemaal 'op' is.
Ik ben benieuwd naar 'the whole story'. Jullie zullen ongetwijfeld je redenen hebben. Op welke maandag (als dat het wordt) krijgen we het hele verhaal?

De bedoeling was om het gisteren te schrijven en publiceren, maar we hadden het zo druk met alle orders, dat het even uitgesteld is.

CarPro Iron.X -> Gyeon Q2M Iron
CarPro Reload -> Gyeon Q2M Cure

Gyeon heeft nog geen alternatief voor Tar.X, maar andere fabrikanten wel (Dodo Juice, Valet Pro).

Ah, mooie site. Ik heb er eens wat rondgeneusd. wel jammer van de vele '404 errors' die je krijgt als je de instructies (bijvoorbeeld bij de Q2M Iron) wilt downloaden. Ik heb voorlopig genoeg spul liggen; misschien dat ik de komende jaren ook wel ga overstappen; het ziet er in ieder geval allemaal erg mooi uit.
Veel plezier en succes met het afhandelen van je CarPro voorraad. Ik ben errug benieuwd. Persoonlijk (vooruitlopend op het hele verhaal) waardeer ik het wel dat je leveranciers die niet aan je verwachtingen voldoen er uit knikkert (zal ze leren).

+1 3-4 maanden was wel heel erg optimistisch. Als je het ergens overheen zet weet je niet meer wat je ziet na een tijdje, is het de Reload of wat eronder zit?
6-8 weken is realistisch en voor zo'n snell spraywax vind ik dat bijzonder goed.

Ik heb regelmatig bij de wagen van mn ouders alleen Reload gebruikt als sealant, 2maanden haalt ie met gemak...
Referentiepunt is dan de beads (niet super hoog meer, maar zeker aanwezig) maar vooral sheeting.
Tussentijds gewassen met WG AutoBathe, geen 'boost' gegeven met QD oid...
Maargoed, daarom zei ik toch ook, ben benieuwd hoe de Geyon zich in de praktijk houdt...
De beads op het plaatje van de site kunnen me nog niet echt bekoren to be honest (al staat daar ook niet bij of dat specifiek van dit product is, en zoja hoe oud het is...).