• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

325i E92

Nice, ik ben ook benieuwd wat je ervan vindt. Iig de pad vochtig houden met smeren!

Mooie collectie hoor, ik ben erg dichtbij toch maar de vitreo aanschaffen :)
 
Vandaag ff de auto gewassen en met Scholl Sw30 nabehandeld
image.jpeg
 
Sw30= echt superspul!
Toch best warme lak maar easy on easy of en geen strepen.
Wat mij betreft een winnaar!
 
  • Leuk
Reactions: Altos
Ziet er goed uit, hoe vergelijkt ie met de red mist?

Begin van lichte swirls op die tweede foto onder de weerspiegeling van de zon?
 
@350Z Ik heb idd wat lichte swirls gezien helaas maar goed hij is weer bijna aan de beurt....
Tja wat vind ik van Sw30 ten opzichte van Red Mist?

Ik zou een keer een 50/50 moeten doen om daar voor mezelf een oordeel over te kunnen vellen voor nu heb ik Sw30 pas 1x gebruikt en vind ik het te vroeg om een definitief oordeel te vellen.
Ze ontlopen mekaar niet veel qua verwerking elk geval.
 
IMG_3038.JPG
IMG_3040.JPG

Locaal met S3 icm sandwich spiderpad 3'5" defecten aangepakt.
S20 icm medium pad
Rupes geel icm LC HD pad oranje
Rupes wit icm Rupes witte pad.
Ontvet uiteraard en als wax Waxaddict Vortex.
Kofferbak Vortex met Graphite vergeleken, verschil zit in verwerking uiteindelijke resultaat zag je weinig verschil tussen de 2 waxen.
 

Bijlagen

  • IMG_3035.JPG
    IMG_3035.JPG
    175,8 KB · Weergaven: 155
Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit, kan er weer mee door tot de winter! Ga je de vortex er zo lang ophouden? Zou je eens wat beading foto's kunnen posten van de vortex zodra je die hebt?
 
@350Z ,aankomende week gaat het regenen dus zal eens kijken voor een beading foto.
Tegen de winter zal ik mijn auto opnieuw detailen/winterklaar maken incl een nieuw laagje wax en welke zie ik tegen die tijd wel. Wellicht tussendoor een keer de custom show wax maar goed dat zien we dan wel weer.
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
Mooie wagen en leuk om te lezen dat je twee soorten waxaddict probeert. Maar komende week gaat het niet regenen
 
@350Z ,vanwege verhuizing en allerlei andere zaken geen tijd voor beading foto's gehad.
Wat ik wel weet:
-Vortex is zo dun aan te brengen dat je zelfs op een zwarte auto bijna niet ziet waar je ben gebleven met smeren.
-Easy on ,easy off echt zo simpel en ook curen is niet kritisch.
-Mooi resultaat en super hydrofibisch.

Waar je wel op moet letten is dat je em goed nawrijft ,de wax is vergevingsgezind maar kan licht zweten.
Ik ben nog steeds tevreden.
 
  • Leuk
Reactions: 350Z
Dan heb ik alsnog te dik gesmeerd afgelopen keer denk ik. Ik kan er maar geen vrienden mee worden, maar dat was wel op lichte auto's en werd uitwrijven toch vrij lastig/bleek de beading erg matig. Ga het gewoon nog eens proberen op de Nissan, maar zit zelf ook middenin een verhuizing dus begrijp het tijdgebrek!