• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

.

Glimworm

Detailing rookie
7 sep 2008
22
0
Hallo iedereen ik lees al geruime tijd mee en zal me eens voorstellen.
Ik ben alex en kom uit zuid holland.
Ik rijd sinds feb. een golf 5 gti die recent is gechipt bij JD tot 260 pk heerlijk! ':cool: Ik ben ondernemer en ben sinds kort een Dodo juice reseller geworden.
Waanzinnig fijne produkten,maar ben ook fan van poorboys.
Nu ben ik zelf ook poetsverslaafd en als gevolg daarvan heb ik thuis ook al een redelijke collectie opgebouwd.
Maar genoeg geluld nu ff een paar pics van de auto@!!!!!
zandermannieuwewaggie217.jpg

zandermannieuwewaggie215.jpg

zandermannieuwewaggie211.jpg

Groetjes Alex
 
Welkom..! :)^

Ik ben compleet fan van je wagen ,geweldige kleur en de wielen maken hem af..!:ja
 
Welkom hier...

Mooie wagen heb je....een van de weinige wagens die wegkomt met de kleur wit. :)^
 
Mooie wagen! Wit staat em erg goed! Mijn GTI is ook bij JD gechipped en dat merk je zeker! :-b
 
oei maagdelijk wit met zwarte velgen :heart_eyes:
en dat terwijl ik alle golfjes (behalve de golf 1 gti) altijd maar niks heb gevonden
maar in zoeen wil ik ook wel gezien worden :grinning:
 
Wagen ziet er toppie uit kerel! Alleen jammer dat je de originele pook eruit hebt gehaald. Die vind ik persoorlijk stoerder dan degene die je er nu in hebt.
 

Vergelijkbare onderwerpen