It might be beer...don't you eat that yellow snow(Frank Zappa)
It might be beer...don't you eat that yellow snow(Frank Zappa)
It might be beer...
Nog 1628 minuten tot de Dodo-tastic aanbiedingen
Heb zelf welgeteld drie artikelen in het winkel wagentje
Mothers Back to Black Tire Renew Cleaner 710 ml
- Ben erg benieuwd of deze de standaard van Tuf Shine kan halen voor het vele mindere geld.
Voor mij niks meer anders dan de Gyeon Q2M Tire 400 ml trouwens. Echt heerlijk verwerkbaar en ziet er goed uit.
PANIEK!
Er komt net een mailtje binnen van het altijd leuke Carclean over de actiedagen in november/december, nu las ik dat er alleen maar Monello paketten in de aanbieding zitten, kan je met DAPpere geen Scholl paketten bestellen? Weet iemand er iets vanaf?....
Thanks
Wat jij in de mail leest zijn de acties lijkt mij.
Dat wordt dus Monello Polijstmiddelen in de actie of Scholl buiten de actie.
Iemand nog must-haves voor de DDJ aanbiedingen en algemene tips?
Heb nog niks aan detailing producten staan dus straks maar eens mijn eerste bestelling plaatsen en wil dan gelijk wat extra voordelige DDJ producten meepakken, liefst producten die veelzijdig zijn in gebruik.
Zit nu op:
- Born to be mild 250ml
- Born slippy clay lube concentrate 250ml (of beter basics of bling detailing spray concentrate 1000ml?)
- Supernatural Medium Grade Clay - 3x80
- Rain-X anti regen 500ml
- Wolf's Chemicals - Nano Wheel Cleaner - Clean and Coat - 500ml
- PBW Prof. Polish
- PBW Blackhole
- Collinite 845 (vele goede verhalen over gelezen)
- 2x dressing applicator 10cm
- 3x nanolex cotton applicator 10-pack
- nog aanraders voor interieur reiniger en plastic/trim dressing?
Monello pakket nemen ,met flesje S3 en wat sandwich spiderpads voor de polo.PANIEK!
Er komt net een mailtje binnen van het altijd leuke Carclean over de actiedagen in november/december, nu las ik dat er alleen maar Monello paketten in de aanbieding zitten, kan je met DAPpere geen Scholl paketten bestellen? Weet iemand er iets vanaf?....
Thanks