• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actiedagen november!

(Misschien niet het juiste topic voor mijn vraag, excuus)

Nu Dodo Juice in de aanbieding is wil ik wel eens wat anders proberen en vroeg ik mij af:
'Born to be Mild' of Sour Power Gloss-enhancing shampoo?

Ik kom van Poorboys World Super Slick & Suds. Deze is na 3 jaar op ...
 
Eens kijken of die let us spray chemi-resistant beter omgaat met de red mist. Mijn huidige flesje zit een soort van verstopt lijkt het wel.

Het beste is om na gebruik de fles op z'n kop te houden en leegspuiten of wat ik zelf doe, sprayer eraf, dop erop, en sprayer doorspuiten met lauw water. Heb bijna 250 ml opgespoten zonder verstopping.
 
  • Leuk
Reactions: CarJunkyXL
Hopelijk kan iemand van CC hier op antwoorden..

Ik zou zondag gebruik maken van de kortingen op alle Scholl producten en daarnaast nog wat andere zaken bestellen.
Dinsdag zou ik dan weer een DAP900 kit aanschaffen.

Kunnen deze pakjes gebundeld worden? Beide bestellingen bedragen meer dan 60 EUR... dus voor de verzendkosten maakt het weinig uit, maar het zou voor mij wel zeer handig zijn.