Ah, zonde dat ik deze actie gemist hebt. (Nieuwsflits aangezet, maar moest opnieuw mijn wachtwoord bevestigen en dat had ik niet opgemerk. Hihi)
Greetz
Maar even een fotootje gemaakt, pakket van 50 en 75 euro. Volgend jaar wordt het hooguit weer 1 pakket.Wat zat er in je pakket?
Is dat zo? Misschien iemand anders er blij mee maken kan natuurlijk ookdat kan inderdaad.
Dat kan ook, maar dan zou ik niet de inhoud van het pakket laten zien, anders is de verrassing weg en ga je toch kijken of je de spullen kunt gebruiken of niet.Is dat zo? Misschien iemand anders er blij mee maken kan natuurlijk ook
Dat is waar, alhoewel de meeste forumleden de inhoud van het pakket al uitvoerig besproken hebben en het dus geen verrassing meer isDat kan ook, maar dan zou ik niet de inhoud van het pakket laten zien, anders is de verrassing weg en ga je toch kijken of je de spullen kunt gebruiken of niet.
Helaas, verder dan Nanolex ben ik ook niet gekomen.Ik heb de hints terug gelezen, ik begreep ze toen al niet.. en begrijp het nog steeds niet..
Kan iemand me helpen?
"Toch kleine hints: € 50 box is o.a. geen schone schijn, maar kan een echte snotaap zijn en natuurlijk kleine Lex."
Die zat ook in bepaalde € 75 pakketten, maar niet in elke.Ik had in de 75 euro versie een lampje verwacht.