• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan!

Wat luxe! Een Carclean medewerker met een privé leven!

Beste wensen voor dit jaar!

ps dat glas wijn & champagne ben ik nu nog aan het verwerken in mijn hoofd…...
 
Felicitaties en veel poetsplezier toegewenst aan de mensen, die een DAP voor deze spotprijs hebben weten te scoren. :)^
 
Bikkel;n410696 zei:
Ben het wel met rafe002 eens. ik kreeg eerst de melding: code niet geldig. en 1 seconde daarna de melding code opgebruikt.

Heel simpel, dan was je eerst te vroeg en daarna te laat.

We moeten de tabel nog even bekijken, maar kans is groot dat hij drie keer verzilverd is om 23.59.00.00
 
De code was precies vanaf 23:59 geldig. Als 30 man tegelijk de code intikken om 23:59:00 dan hebben er dus 27 helaas pech. Dat kan al om 23:59:01 zijn. (geen idee van de precieze aantallen, ik heb gewoon een aantal genomen).
Dus ja, het klopt dus dat je om 23:59:01 er helaas naast hebt gezet.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
De code is in de eerste seconde dat hij geldig was 14 keer geprobeerd door 13 verschillende mensen. Totaal is de code 1160 keer geprobeerd, waarvan 650 keer tussen 23.59 en 00.01.
 
  • Leuk
Reactions: Dibbuz
Zo, dat is een behoorlijk bombardement geweest.
Goede server en verbinding in ieder geval, als hij dat zonder problemen heeft verwerkt.
 
  • Leuk
Reactions: Tim en RedCat
Ja helaas ben ik ook buiten de boot gevallen voor de DAP900. Iemand interesse in de PAW900 nieuw uit de Mystery box met de groene pad erbij? En iemand de Dodo Juice - Supernatural Quartz Trim Sealant 50ml kit pack ruilen? Anders denk ik erover de box te retourneren.
 
Tim;n410703 zei:
De code is in de eerste seconde dat hij geldig was 14 keer geprobeerd door 13 verschillende mensen. Totaal is de code 1160 keer geprobeerd, waarvan 650 keer tussen 23.59 en 00.01.

Dus het was ongeveer net als de Staatsloterij. de kans was 1 op 650
 
Eerder 1 op 13, als je snel genoeg was. Ik was 1 van die 13, maar helaas is het niet gelukt. Desondanks een erg leuk initiatief van Carclean, en de drie gelukkigen hebben een hele mooie machine voor heel weinig geld.
 
paullions;n410726 zei:
Ja helaas ben ik ook buiten de boot gevallen voor de DAP900. Iemand interesse in de PAW900 nieuw uit de Mystery box met de groene pad erbij? En iemand de Dodo Juice - Supernatural Quartz Trim Sealant 50ml kit pack ruilen? Anders denk ik erover de box te retourneren.


*bump* Zou zonde zijn als ik de kit retour breng maar er iemand anders blijer mee kan maken :)
 
Oeps, de mails die ik in mijn mail kreeg waren geen attenties op dit topic maar op pb'tjes. Meerdere geinterreseerde dus, ik heb jullie een pb teruggestuurd :).
 
Kees-sw;n409281 zei:
En ik moet nog langer wachten met uitpakken, tot 6 januari namelijk: besteld als verjaardagskadootje.:party:

Liever laat dan nooit, zal ik maar zeggen..........
Mooie inhoud van mijn Mystery-box! (waarde inderdaad rond de 100 euro)
Wat mij betreft eind dit jaar weer zo'n actie!!!!!

conv_1288.jpg