• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan!

Ik lees hier al even mee maar heb me pas ingeschreven dus dat wist ik niet, zou ik de flits nog kunnen ontvangen? Ik ben nog student, dus dit was de kans voor mij om een dap te kunnen bemachtigen.
 
Affijn vanavond om twaalf uur de webwinkel plat, omdat er teveel mensen tegelijk zo'n DAP willen snipen.
Wel eens meegemaakt bij een internetveiling, de pagina wilde totaal niet meer laden.
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Top actie hoor Tim met de DAP, heb hem (helaas) zelf een paar dagen geleden al gekocht :p Maar de actie met de tassen is ook leuk, misschien ga ik voor de il mini :)
 
Weer een super actie van Carclean! met dit soort acties hou je het wel leuk!
Helaas heb ik net een tijd geleden een DAP900V3 aangeschaft, ook heb ik net bij mijn laatste bestelling een Cubo tas aangeschaft, dus wel jammer dat ik de kortingen steeds net mis loop!
Al is het een top actie voor diegene die er net geluk mee hebben!
 
De acties zijn commercieel natuurkijk geniaal, vooal ook leuk om te volgen. Volgend jaar nog verder uitwerken zodat het een social media hype kan worden!
 
  • Leuk
Reactions: Tim
En toch maar een Il Mini en extra Cubo (wordt een weggever) besteld.

Eerste week dit jaar lekker vrij, en zometeen even auto inspecteren,... Kreeg vannacht een pot siervuurwerk over zich heen, die niet omhoog maar opzij knalde,.... En dan was het ook nog legaal gekocht vuurwerk pffff,... Iedereen schrok hier in de straat,...

Nieuwjaarswasje zit er zeker nog aan te komen dezer dagen!
 
Bij 12.00.01 seconde de bestelling met actiekorting geplaatst! Kreeg alleen geen TAN code van de bank! via geautomatiseerd bellen lukte ook niet.
Moest daardoor de bestelling annuleren. Nogmaals om 12.04 een nieuwe actiecode ingegeven en toen lukte het wel met de TANcode.
Twee Il Mini tasjes en wat kleinmateriaal gekocht. Zit nu op 6 tassen. 1 Mini gaat door naar vriend/zoon.
 
rafe002 zei:
Tim,

Dat is wel vreemd. Ik heb geprobeerd om 23.59.01 de code in te voeren en toen werkte hij al niet meer.
De melding die je zag krijg je altijd te zien op het moment dat een code nog niet geldig is of niet meer geldig is.
 
Ja klopt, ben er al achter waardoor ;) was gister nog aan het twijfelen om met de 15% korting een PAW te bestellen, maar uiteindelijk toch (nog) maar niet gedaan. en die code stond er ook nog bij in.
 
Dan heb ik mij vergist, ik dacht dat deze maar 1 soort melding kon geven. Misschien dat Tim wat meer duidelijkheid hierover kan scheppen. Ik zat met een glas wijn in mijn handen om 23:59:01 dus ik heb het niet kunnen proberen :)