• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan!

Leuke flits, succes mensen. ;)
Weet niet of ik zelf een poging waag.
Heb al zoveel machines, dat ik bijna een verhuurbedrijf kan beginnen.
 
  • Leuk
Reactions: Tim en Bikkel
ik hoopte een echte knaller voor iedereen.....deze flits voelt als een echte flits...dat moet ik carclean nageven.....
 
Mikail;n410622 zei:
Wat was de actie dan en waar kan ik het vinden? Ik kon niets vinden op de site?

Klopt. Je moet je voor de nieuwsflits inschrijven!
Staat ook in de eerdere berichten.
 
Porter;n410617 zei:
alleen weinig daps.....maar wel leuk bedacht....

M135;n410620 zei:
3 stuks..... Dan ben je snel uitgeflitst

Besef dat het echt een geste is voor onze klanten en dat de machines onder kostprijs verkocht worden. We vinden het leuk om een paar mensen echt blij te kunnen maken, een beetje een spannend gevoel mee te geven en de boel een beetje wakker te schudden.

Als we die met grote aantallen zouden doen, dan zou dat niet echt gezond zijn voor onze bedrijfsvoering.
 
  • Leuk
Reactions: Bikkel
Wil niemand de DAP's hebben? dat deze alweer in de actie gaat. Had gehoopt op iets wat nog niet in de actie was geweest.

Maar idd weer een mooie actie.
Maar of de vrouwen thuis de begin tijd van de actie ook super vinden? Die denken er vast en zeker anders over.
 
In je mailbox, leuke aktie maar ik ga aan het bier en de oliebollen. Afgelopen maand super acties, verzameling weer mooi aangevuld. :)^
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Waar kan ik me inschrijven dan? Ik heb dit topic afgezocht maar kan er niets over vinden. Ik wou graag een dap aanschaffen.
 
Mikail;n410632 zei:
Waar kan ik me inschrijven dan? Ik heb dit topic afgezocht maar kan er niets over vinden. Ik wou graag een dap aanschaffen.

Je eigen profiel in onze webshop en dan de 'Nieuwsflits' aanvinken, maar dit was de laatste nieuwsflits van dit jaar.
 
  • Leuk
Reactions: GMToyota