• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan!

Nu hebben we dus tot 13uur 16%korting. Lijkt mij de beste deal. Volgens het weerbericht de komende dagen voorspellen ze zonnig weer en donderdag is de actie voorlopen. Wie besteld er deze voormiddag nog en wie wacht tot de nieuwe waarden bekend zijn?
 
Dat klopt, deze korting is hoger, omdat we ook voor deze (zoals altijd) de kaart en meting van het KNMI gebruiken (vooraf moet je ergens voor kiezen).





M135;n410069 zei:
Tim heb je nachtdienst voor carclean ;)

Is ergens de neerslag cq korting te vinden of is het "trial and error" bij het afrekenen?
Ik zal hem straks even vermelden. Maar omdat de metingen van het KNMI van 8 tot 8 lopen, vermoed ik dat de korting straks lager uitvalt dan nu (16%).
(Ik was wakker vanwege mijn zoontje).
 
Bedankt voor de toelichting @Tim
Is eigenlijk de eerste keer dat ik dit bekeek en zag wat eigenaardigheden, waar ik naar benieuwd was, hoe dit nu zat.

De korting zal straks naar mijn idee lager uitvallen, Carclean zit in het gebied tot 9mm en ik zie dit niet hoger worden.
Dus voor de mensen die van de actie gebruik van willen maken, kunnen beter vandaag nog voor 13:00u bestellen.

[MOD]Foto niet meer beschikbaar[/MOD]
 
toch maar gekozen om vandaag geen rorary rupes te kopen :( binnenkort op wintersport, is al weer duur genoeg.

maar cc van de zomer kom ik dan wel even langs :D
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Nog iets 'vreemds' letitrain geldt alleen voor producten waar nog geen korting op zit, maar deze is soms minder dan de nu geldende 16%

Bijv: ik ben geïnteresseerd in de wheel woolie trio, echter deze heeft een korting van 3 euro: 44,99 ipv 47,99. Als ik 47,99 - 16% neem, dan zou het 40,31 kosten. Maar die korting krijg je niet :confused:
 
ik ook maar niets besteld....had allemaal producten op verlangslijst om dubbel te hebben (voorraad), en wat producten voor collega's en vrienden.
die moeten nu zelf maar gaan shoppen.30% had natuurlijk ook wel erg top geweest.
al met al heeft Carclean een leuke actie maand gedaan.....echt wel leuk.
 
Sorry, de korting is 11% momenteel inderdaad. De neerslagkaart van het KNMI is (nog) niet compleet, maar we hebben onze regenmeter en de hoogtste score bij ons in de buurt op de kaart aangehouden.

Als we de actie nog een keer houden, bijvoorbeeld volgend jaar, wil ik best kijken of we kunnen afwijken van de KNMI methode, maar deze maand maken we af met het KNMI als leidende indicator.

Ik zie nu dat om ons heen 5 en 6 mm gevallen is, maar ik laat de code op 11% staan (onze meter gaf 10.6mm aan)
 
Tim;n410153 zei:
Sorry, de korting is 11% momenteel inderdaad. De neerslagkaart van het KNMI is (nog) niet compleet, maar we hebben onze regenmeter en de hoogtste score bij ons in de buurt op de kaart aangehouden.

Dus de korting zou nog kunnen wijzigen vandaag? of is de 11% de korting van de gehele dag?
 
Blijft toch een leuk spel!

En ik vermoed dat er nog een einde jaars klapper komt........?
De tijd zal het leren... Nog 3 dagen haha
 
  • Leuk
Reactions: Tim
Goed dat je die onder de aandacht brengt, hij was me helemaal ontschoten.
Was verleden jaar wel gezellig, misschien fiets ik ook even langs.

Actie was al bekend toch?

Elke bezoeker krijgt een gratis Mothers California Gold Car Wash t.w.v. €14,99 bij een aankoop van € 50,- of meer!
 
  • Leuk
Reactions: Tim