• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Actietijd! Schitterende actiedagen komen eraan!

GuBre;n409611 zei:
Ik vond het een supermooie en gave aanbieding, maar heb uiteindelijk zelf de keuze gemaakt om hier geen gebruik van te maken.
Als ik zie welke mooie producten erin (hadden kunnen) zitten, heb ik misschien wel spijt.
Dat sommige mensen teleurgesteld zijn kan altijd gebeuren met zulk soort mystery aanbiedingen.
Daarom vind ik het dan ook een enorm goede service dat alles gewoon retour kan, en dit ook netjes vermeld wordt.

De verontwaardigde reacties vind ik echter belachelijk, je maakt immers zelf de keuze en kunt gebruik maken van de retour regeling.
Maar ik heb zelf een winkel en weet maar al te goed hoe mensen soms om de kleinste dingen uit hun pan kunnen gaan.

Maar goed, dames en heren van CC:
Dank voor alle mooie aanbiedingen, de top service en fantastische hulp en meedenken!

+1

Gr Fai

ronaldlokers;n409514 zei:
De inhoud van de 100 euro box is echt tof, ik twijfel echter of ik de PAW ga houden. Ik heb maar een Citroēn DS3 en ik heb al een DAP900, ik ben bang dat de PAW erbij overkill is voor mij. Wel blij met de rest van de inhoud en de tas kon ik ook goed gebruiken ;-)

Wat had je dan verwacht dat erin zou zitten met een "stekker en de cirkel"? In het geval dat je dacht aan een rotary die is nog zwaarder dan een PAW.

Ik ben erg tevreden met mijn pakket! Heerlijke tas die erg goed van pas komt voor de rest van mijn collectie in op te bergen. Binnenkort maar wat pads bestellen voor de PAW.

Nou idd Sven de aanwijzingen leken mij ook overduidelijk. Kijk ik heb een bf21 dus ik heb echt niks aan een PAW maar anders zou ik zeggen een ringetje bij de steunplaat en je hebt een mooie machine voor ernaast!

• Leuk
Reacties: Svenn21
BBD867C8-8F94-40A6-B654-EBD6FD3FE2D6_zpsgxq1dkqk.webp

20E4CE3B-83F9-46FE-BF7D-92F15476BDB9_zpsqnzt1oua.webp

Hoeveel LetItSnow korting is dit?