J
GuBre;n409611 zei:Ik vond het een supermooie en gave aanbieding, maar heb uiteindelijk zelf de keuze gemaakt om hier geen gebruik van te maken.
Als ik zie welke mooie producten erin (hadden kunnen) zitten, heb ik misschien wel spijt.
Dat sommige mensen teleurgesteld zijn kan altijd gebeuren met zulk soort mystery aanbiedingen.
Daarom vind ik het dan ook een enorm goede service dat alles gewoon retour kan, en dit ook netjes vermeld wordt.
De verontwaardigde reacties vind ik echter belachelijk, je maakt immers zelf de keuze en kunt gebruik maken van de retour regeling.
Maar ik heb zelf een winkel en weet maar al te goed hoe mensen soms om de kleinste dingen uit hun pan kunnen gaan.
Maar goed, dames en heren van CC:
Dank voor alle mooie aanbiedingen, de top service en fantastische hulp en meedenken!
En ik heb je mail beantwoord...Jimmy7;409688 zei:SuperNaus ik heb je mail beantwoord.
Ik heb geen wax nodig maar als er een mooie op mijn pad komt kan er altijd gepraat worden...M135;n409684 zei:Hoeveel waxen heb je nodig? Dan wil ik je collinite wel
ronaldlokers;n409514 zei:De inhoud van de 100 euro box is echt tof, ik twijfel echter of ik de PAW ga houden. Ik heb maar een Citroēn DS3 en ik heb al een DAP900, ik ben bang dat de PAW erbij overkill is voor mij. Wel blij met de rest van de inhoud en de tas kon ik ook goed gebruiken
Svenn21;n409725 zei:Wat had je dan verwacht dat erin zou zitten met een "stekker en de cirkel"? In het geval dat je dacht aan een rotary die is nog zwaarder dan een PAW.
Stephan;n409751 zei:Blijft een mooie actie ookal heb ik niet deelgenomen (had de paw pas besteld). En aan alle zeurders die het nie goed vinden, dan moet je geen ???-doos bestellen. :rules
ronaldlokers;n409716 zei:Iemand interesse in een PAW (zonder de tas) + groene pad?
ronaldlokers;n409788 zei:Je hebt een bericht terug