• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Afscheid: BMW Z4 Titan silber 2.5iS

kapjes moet je gewoon kunnen krijgen, hebben ze die bij de bmw dealer niet? Anders bij de vw dealer, die moeten ook gewoon passen als het boutje 17mm is. Verder top resultaat hoor.
 
Deze kun je inderdaad gewoon bij de dealer kopen, heb deze destijds gekocht voor de 80:

05042011024.jpg


17mm kapjes!

Was helemaal vergeten te zeggen: erg mooie wagen! Mooie uitvoering. Destijds wilde ik heel graag een Z3 M Coupe, maar ja, de finacieen he!
 
Mooie set is dat , Gideon. Ik zag op het Audiforum ook dat je ze in een soort van antraciet kunt krijgen. Lijkt me ook erg mooi.

En van //M versies die buiten bereik liggen kan ik meespreken.... ;)

Update tussendoor: De grille is gedemonteerd, en staat nu in de plastic primer te drogen. Wordt ook zilver, (net als de Z4 3.0i standaard heeft) maar ik twijfel nog tussen mat of hoogglans...
 
Deze zijn antraciet hoor! Foto vertekend een beetje. Kosten 7,20 voor 20 stuks. Onderdeelnummer (als je er belang bij hebt)

321 601 173 A Z37

Het haakje om ze te kunnen demonteren kost: 1,12 en het onderdeelnummer is:

8 D0 012 244 A

Valt mij sowieso op dat BMW M onderdelen/producten heel erg duur zijn. Zag gisteren Wheeler Dealers met de E39 M5, niet normaal wat een spiegelglaasje al kost!
 
Ik gebruik Dop 17 om de bouten los te halen, dus dan zullen de Audi kapjes ook wel op de BMW passen. :D

Fuzion cooking heet dat toch?

Thx voor de nummers. Zometeen ga ik ze bestellen bij Wealer Dealers....:rules
 
Tip van flip, kijk even hoe groot de diameter van de boutgat is, want niet alle velgen lenen zich voor de kapjes...!!!
Ik heb bv originele VW kapjes, passen NIET in mn BBS velgen.....
 
@Paulus

Ik zag het ook, 275 pond toch? abnormaal veel.

Mooie wagen trouwens. Top dat de details ook zo mooi worden aangepakt.
 
Ja dat moet wel lukken aan de foto's te zien, heb zelf ook de originele kapjes, en die passen wel in mijn BBS wielen

P1060355.jpg
 
DolomiteGreyTT zei:
Ik vind die Aero diffuser heel mooi, maakt hem echt dikker:

Hij steekt wel een beetje uit, je moet ervan houden. Maar zal vast onbetaalbaar zijn...


3x raden wat ik vandaag besteld heb...:)
 
Vleugje Audi, snufje VW, toefje Peugeot, zo breng je een BMW op smaak....

Ik vandaag dus naar Wealer dealers, staat daar een man met pech aan de balie, en de laatste leenfiets en auto was net vergeven. Ik heb een beetje medelijden met zijn situatie en stel dus voor hem terug naar zijn werk te brengen.

Ik reken mijn dopjes af, en krijgt prompt een 5 liter ruitensproeiervloeistof mee van de dealer vanwege mijn voorstel.

Ik gebruik alleen verdunde spray & wipe als ruitesproeiervloeistof maar kan het gebaar zeker waarderen!

3 man dus gelukkig gemaakt keer ik weer huiswaarts om mijn dopjes te monteren. Resultaat: Af!! Bedankt voor de adviezen en tips!


Ook maar even de Peugeot antenne in beeld gebracht voor God in Frankrijk... ;)

VW
x-]
a03a206d.jpg


Peugeot

707a7cdc.jpg


Audi

ca7a95ea.jpg
 
Denk het haast wel aangezien de Astra J en Insignia deze kleur dopjes ook hebben.
Denk dat je even je dopmaat moet zien te achterhalen, dan gaat dat vast goedkomen.

@Ralf : mooi sprietje ! Hoe is ontvangst ?
 
Ontvangst is gewoon goed te noemen, heb geen verschil kunnen merken.

Dopmaat is gewoon 17, zoals op vele auto's.
 
Mooie auto , en ook mooi om te zien hoe aan alle details veel aandacht wordt besteed :)^ . Ik wens je er nog veel plezier mee, maar dat zal vast wel lukken!