• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Afscheid: BMW Z4 Titan silber 2.5iS

Zo , witte knippers zijkant, wit derde remlicht en de Aerodynamica diffuser gemonteerd. Alles OEM BMW natuurlijk.:jippie

f38d6cdf.webp

1584e757.webp

:love

Nog bedankt DolomiteGreyTT .

Nu weer sparen voor OEM eindstukjes of een EPS of Skytune uitlaat.

Dat staat er strak Ralf! Me like. Kun je ook originele sierstukjes krijgen voor de uitlaat? Ze vallen een beetje weg nu. Bij Audi kun je originele sierstukken krijgen voor de uitlaten.

gCIUn.webp

En het staat ook even netter met zo'n chrome opzetstukje:

nlAEV.webp

Dat kan en als je goed gelezen had was ik dat al van plan...Maar kan me voorstellen dat je een beetje van slag bent door het aanschouwen van die mooie Z4 kont..

Je natuurlijke reactie om de lelijkste derrière van de hele VAG groep te plaatsen begrijp ik dan ook helemaal...:lol

Mooie wagen. Ben zelf ook op zoek naar een leuke roadster en voorlopig staat de Z4 op 2, na de Boxster, moeilijke keuze. Maar eerst maar eens de Alfa verkocht krijgen...

Mooi resultaat zo te zien.
Het Plastidippen begint aan een opmars volgens mij, en gezien de resultaten die worden behaald is het niet onterecht.