• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Afscheid: BMW Z4 Titan silber 2.5iS

Ziet er super uit! Heb je het haakje ook mee besteld? Anders krijg je die kapjes er niet met goed fatsoen af.

Thx allemaal! @Gideon Ja erbij besteld.... Voor die prijs krijg je bij de BMW dealer een folder mee.... ;)

stoer ding :-)^ bij me ex peugeot 206 zat zelfs standaard zo'n haakje om ze eraf te halen. anders is het idd een crime om ze eraf te halen

Van de week verder gegaan met het interieur:

Bakken achter de stoelen waren erg smerig...

f7d2d865.webp

df43fdf5.webp

Na ze uitgebouwd te hebben (bakken komen trouwens makkelijk los en het beklede binnendeel is dan makkelijk te reinigen.

Geshamponeerd met Blue Wonder, hierna de extractor, afgenomen met een doek, en weer beschermd met 303 Fabric Protector. Plastic gereinigd met APC, hierna beschermd met Natural Look.

b5282982.webp

13f40757.webp

De rest van het interieur kreeg een gelijkwaardige behandeling:

91841106.webp

f57d956a.webp

Prachtige auto!:)
Zou je mij willen verklappen hoe je die swirls uit de achterlichten hebt gekregen?(met hand, machinaal?)

Mischien is dit ook nog iets?
http://www.z3forum.nl/index.php?/topic/8307-remlichten-z4-pre-facelift-model-geheel-branden/

http://auto-onderdelen.marktplaats.nl/bmw-onderdelen/528843404-bmw-z4-bi-xenon-koplamp-set-zilver-r-l-facelift.html?return=eJw1jtEOgjAMRf%2FFBB5hA31whBj5kwojLGzQ0BIMxn%2B3U3zque1pWjDavJxRFRl91eZEFpZ2qAZmNHk%2BzminLMAyMnoApmzy%2BU%2FJcMDb09c67ajmOSnvOikbXAWUQOcEYgOPhmeB3UlsqO%2Fo7%2FMxDtGb1mAX10ocN4mPsCXFpVD7%2BVvkGQ%2FiRe6htd71st3MFE8VKeJaq1P1%2FgAwnECN&df=1&fta=eNotjt2OwiAQhd%2BFZL0GrNt2Jn2FfYVmLOASwU6E2kbjuy%2FUvZl8mZPzQ9DCK0EHYrmH8UEhCUygpAKxhUEdTBryDAp5AYnGAzIXCBmenjE5k6qWyysy3JZo737C6wrnuH5p%2BWzKuc4cKHIhR5MN3mWckwd9YF4GWdsaEEwXK9CXsARHEN7sM5qiaHUip%2B15q2Cnb%2FOB9th%2FoGn7Tbnu1Olu2qcXe56ZTBqDvV3yb42VRehBRNrG2lTCzV6lQdAq8OcfHwIJJLze7z8X81Z5&fta_ind=5&fs=1

Bedankt alvast!

Heb ik machinaal gepolijst, vandaar dat eruit halen de beste optie was. Niet anders dan met gewone polijstmiddelen a la Monello gedaan.

1 Leuke mod...:-)^
2 Facelift lampen, passen dus niet. En het verdwijnen van het oranje knipperlicht voor is me geen 800,- waard. ;)

Kan ik de swirls ook handmatig er uit halen?
ik heb namelijk nog geen machine aangeschaft(hier moet ik mij nog in verdiepen..)

gr

Mijn nieuwe 18 inch velgen zijn binnengekomen. Meteen maar in de DLUX gezet. Morgen bandjes erop en op de auto. Kan niet wachten..:)

ba483c71.webp

020af1a8.webp

Je hebt niet stil gezeten zeg! Mooi gedaan met de bekleding, ziet er weer als nieuw uit :-)^ Erg mooie velgen, benieuwd hoe ze staan, vast er mooi :ja

Tja ik wou wel andere velgen maar absoluut geen "m3 , m5 of M6 " velgen als je begrijpt wat ik bedoel... Grotere velgen maken een BMW al snel fout, maar deze vond ik erg mooi. Ze liggen normaal op een E89 s35i

e3f0f10c.webp

Maar toch ik ben ook erg benieuwd...:)

Ze zijn weggebracht. Schijnbaar kan niet iedereen met een bandenoplegmachine hoogte maat 40 banden monteren.... Zo extreem is dat toch helemaal niet? Maar goed...

Geweldige velgen! Hopelijk lukt het monteren van de banden zonder schade. Vaak zie je dat die bandenmontageapparatuur van die "leuke" afdrukken achterlaat op je velgbed.

Dat is (gelukkig) gelukt.

:love

In het oudste boerendorp van Nederland.:rules ..........

430.webp

435.webp

456.webp

En op de vertrouwde plek...

472.webp

Excuses voor de kwaliteit, tis maar een iPhone....