• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Afscheid: BMW Z4 Titan silber 2.5iS

Het is ook echt ideaal, minder vatbaar voor zout , schades als krasjes verdwijnen onder de dip. Ik hoop trouwens dat ie lang houdt, ik heb een risico genomen aangezien de velgen al in de C-quartz stonden. Qua spuitwerk gaf dat geen problemen trouwens.

Netjes hoor, goed bezig!

Leuk ook dat je hem in de familie houden kan.
De 944 die mijn pa heeft zal ik zelf ook nooit meer wegdoen, meer sentimentele waarde dan realistische waarde maar nog helemaal gaaf sinds bijna nieuw in 1985 aangeschaft! (heb er zelf ook eentje gehad een nieuwere S2, zie voorsteltopic)

Heb ook verder geen enkele eigen ervaring met BMW's, stond laatst hier wel een koper via Marktplaats met een 2001 / M5 V8 + tune & alles erop en eraan!

Je velgen vind ik niet zo heel eerlijk, maar just my 2cts omdat we gelukkig allemaal een andere smaak hebben!
Plastidip is leuk spul maar ik ben meer voor wat eronder zit gewoon weer super krijgen..

Zijn je schijven niet aan vervanging toe? of is het maar net een nageldikte wat ingesleten is?

Netjes gedaan zo die zilveren klauwen onder je auto. Heb zelf nog Motip 2k lak set daarvoor staan maar in rood.

Nu nog even dat logo Z4 eraf met een fohn en visdraadje en aan de zijkant 2.5i :-)^

Grt, Dennis

ps: deze zul je ook wel kunnen waarderen en ondanks ik een Coupe/Targa-mens ben, erg apetijtelijk!
Velgen vind ik ook erg oke, vast over een paar jaar erg betaalbaar:

helaas...Cc wordt als CarClean gezien dus even zelf veranderen....

Das een lekkere video inderdaad, ik zag de modules al op ebay. De logo's gaan er niet af, vind ik juist erg mooi en er zitten geen swirls meer onder.

Bijna akelig, beide Limburgers een streetfighter en beide een sportieve grijze duitse tweezitter met plastidip....:lol

Ik had wat kleine krasjes van ringen etc op mijn deurgrepen én ik had nog wat 3M Di-Noc Carbonfolie over....

1+1 was in dit geval 2.

Voor het evenwicht heb ik meteen de asbak ook gewrapt.

85c47b23.webp

bc2a9a0d.webp

emiel10 zei:
Erg dik, alleen even een nummerbord houder zonder reclame halen...

Die heb ik liggen maar dit vind ik mooier, is in mijn ogen decent genoeg omdat er geen volledig adres, tel nummer etc. erop staat.

Niet ieders smaak maar toen ik toch bezig was.....

Ook maar de oranje knipperlichten aan de voorkant gedumpt en langs de Maas wat foto's gemaakt:

6a9e1425.webp

28231a10.webp

Het amber streepje bovenin de koplampen past erg mooi bij de kleur van mijn interieur.

2d0b49f5.webp

e5c3cab2.webp

Mooie foto's Ralf! Bedankt voor je tips aangaande het leer. Welke koplampen heb je geplaatst en mag ik vragen waar je deze vandaan hebt?