• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

afwasmiddel !!!!!!!!!! aaaaaaaaaah

toettoet

Detailing rookie
18 feb 2009
5
0
help, we hadden vogelpoep op de auto en mijn vrouw dacht dat het een goed idee was om dat even met afwasmiddel eraf te halen :sob: . Het is een zwarte golf en

nu hebben we een hele matte vlek waar ze met het afwasmiddel eraan is geweest. weet iemand wat ik daar aan kan doen?????
 
Welkom op het Carclean forum :)^
Ik denk dat het niet alleen het afwasmiddel is wat dit heeft veroorzaakt :weetniet Ze heeft waarschijnlijk ook een spons gebruikt?? En misschien zelfs een keukensponsje met zo'n groene kant?
Allereerst: afwasmiddel NOOIT en te NIMMER op je auto gebruiken tenzij je van je waxlaag af wilt (als die er al op zat ;) ), afwasmiddel is ontvettend, dus slecht voor autolakken! En ook geen spons!

Het is lastig om te bepalen wat de schade is zonder een foto, maar zoals ik het verhaal begrijp is het wel op te lossen, het zullen hoogstwaarschijnlijk oppervlakkige krasjes zijn waardoor het lijkt alsof de lak nu dof is.
 
Goh, denkt ze een keer mee, is het ook weer niet goed.... :-"

Lijkt idd veel op het schuurspons verhaal, van alleen afwasmiddel krijg je niet zo maar doffe plekken.
Misschien ff aan haar vragen: "Schat, ik beloof je dat ik niet boos zal worden, maarrehh... " 8d




meuh
 
Hoi toetoet,

Zoals mijn voorgangers al hebben gezegd; Waarschijnlijk zijn er oppervlakkige krasjes veroorzaakt door de spons die over de vogelpoep resten heeft geschuurd. Dit is over het algemeen goed te polijsten. Ik woon zelf in Maastricht, kom regelmatig in Sittard en wil je er best mee helpen als je hulp nodig hebt!
 
ja ze heeft idd een schuursponsje gerbuikt haha. Gelukkig op de golf en niet op de porsche want dan waren we toch gaan scheiden denk ik!

bedankt voor de antwoorden ik zal het idd gaan polijsten. Bedankt voor het aanbod Xizer als het niet lukt hou ik je eraan.
 
Geef haar een kus, want ze bedoelde het goed :heart_eyes:

Daarna een tip aan haar om voor jou een cadeaubon voor carclean te kopen om het goed te maken :party: :party: