De caravan is mooi geworden maar nu heb ik een brutale vraag. Ik weet niet beter dan dat je metalen het beste polijst met een polijstmachine met sisal- en lappenschijven (die het werkstuk uit je handen grijpen als je er even niet op verdacht bent ]-0 ) met daarbij polijstpasta's in verschillende gradaties. Zo heb ik toentertijd de alu en rvs onderdelen van mijn Kreidlers, nadat deze eerst verschillende schuurgangen hadden ondergaan, tot hoogglans gepolijst.
Ooit eens een programma gezien waarin een soortgelijke caravan werd gerestaureerd en die werd ook met een lappenschijf gepolijst.
Is de methode zoals jullie dit nu gedaan hebben net zo effectief? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het behaalde resultaat prima en alle respect er voor ^
Groeten,
Erik
Ooit eens een programma gezien waarin een soortgelijke caravan werd gerestaureerd en die werd ook met een lappenschijf gepolijst.
Is de methode zoals jullie dit nu gedaan hebben net zo effectief? Begrijp me niet verkeerd, ik vind het behaalde resultaat prima en alle respect er voor ^
Groeten,
Erik