Omdat het mij leuk leek om een topic aan te maken over mijn vorderingen met de 147, heb ik de stoute sloffen aangetrokken en ben met typen begonnen. Een exemplaar uit juli 2008, met minder dan een halve ton achter de kiezen. Ik heb alles behalve extreme plannen, omdat less more is op deze auto. De term 'project' is dus een overstatement, zie het meer als een algemeen topic met mijn (bescheiden) aanpassingen en vorderingen met de auto.
Zoals eerder geschreven begonnen de eerste kriebels van het Alfa-virus op 2 februari dit jaar, met de proefrit. Wist toen nog niet dat de auto de komende 2 weken in mijn hoofd zou blijven zitten, waarna de koop op Valentijnsdag een feit was. Ik vond en vind het model altijd al heel geslaagd, zo viel dit exemplaar ook prettig op mijn netvlies. Zelfs bij de proefrit en dat is nogal wat, want de auto was na binnenkomst bij de dealer niet meer gewassen, met als het gevolg een zeer smerige auto. Als optie voor de proefrit kreeg ik er dealerplaten bij, inclusief ducttape striping om de boel goed vast te houden. Maar kom op, dat zag er op de dag van afhalen al weer heel anders uit... Bellissimo!
Zoals eerder geschreven begonnen de eerste kriebels van het Alfa-virus op 2 februari dit jaar, met de proefrit. Wist toen nog niet dat de auto de komende 2 weken in mijn hoofd zou blijven zitten, waarna de koop op Valentijnsdag een feit was. Ik vond en vind het model altijd al heel geslaagd, zo viel dit exemplaar ook prettig op mijn netvlies. Zelfs bij de proefrit en dat is nogal wat, want de auto was na binnenkomst bij de dealer niet meer gewassen, met als het gevolg een zeer smerige auto. Als optie voor de proefrit kreeg ik er dealerplaten bij, inclusief ducttape striping om de boel goed vast te houden. Maar kom op, dat zag er op de dag van afhalen al weer heel anders uit... Bellissimo!