• Carclean.com - The Car Care Shop

Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

• Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Altijd een vettige laag na ruiten reinigen

Bastognekoek

Detailing rookie
30 okt 2022
8
15
Hoi,

Ik hou altijd een vettige laag over als ik de ruiten gereinigd heb. Ze worden wel schoon, maar die vettige laag die overblijft is heel irritant. Nu heb ik nog geen speciale ruitenreiniger besteld op carclean.com, maar ik gebruik in principe altijd goede ruitenreinigers (HG, etc). En altijd weer hetzelfde resultaat, een schone ruit met een vettige waas.

Doe ik iets verkeerd of ligt het toch echt aan de producten die ik gebruik?

nicknameless

Detailing guru
16 mei 2008
8.304
193
45
Den Haag
Probeer eens de Autoglym Car Glass Polish i.c.m. een medium harde handpad zoals de Monello witte of oranje.
Gegarandeerd dat je ramen brandschoon worden.
Ik gebruik nagenoeg géén vloeibare (spray) glasreiniger meer.

NSU ro80 (98).jpg

NSU ro80 (94).jpg

Of

• Leuk
Reactions: Riez en RoyR

Bastognekoek

Detailing rookie
30 okt 2022
8
15
Probeer eens de Autoglym Car Glass Polish i.c.m. een medium harde handpad zoals de Monello witte of oranje.
Gegarandeerd dat je ramen brandschoon worden.
Ik gebruik nagenoeg géén vloeibare (spray) glasreiniger meer.

Bekijk bijlage 158019
Bekijk bijlage 158020

Of

A top! Ga ik proberen. Maar als je moet kiezen, de witte of oranje pad?

Riez

Detailing chief
26 jun 2016
90
75
Ik denk dat het voor het resultaat niet uitmaakt, als je dit op glas gebruikt. De oranje is iets grover dan de witte maar op glas zal dit weinig effect hebben (op lak bijvoorbeeld wel). De oranje zal iets steviger zijn dan de witte maar verder voor gebruik op glas verwacht ik zoals gezegd weinig verschil.

• Leuk
Reactions: RoyR en Viffer