• Carclean.com - The Car Care Shop

    Welkom op het forum van Carclean.com! Carclean.com is dé shop voor autopoetsmiddelen. En hier op ons forum vind je antwoorden op al je (poets)vragen.

    Ben je op zoek naar autopoetsmiddelen en wil je deze aanschaffen? In onze Carclean.com webshop vind je het grootste assortiment car care producten van de Benelux.

    • Unieke speciaalzaak in autopoetsmiddelen
    • Advies op maat door vakkundige medewerkers
    • Ongekend groot assortiment
    • Voor 21.00 uur besteld, dezelfde werkdag verzonden!
    • Makkelijk betalen: iDEAL, Credit Card, Mister Cash

Animemations' en zijn Renault Megane

Animemations

Detailing chief
26 mrt 2018
72
75
31
Dag mensen,

Ondertussen ben ik al enkele weken actief op dit forum en wens ik mij, gezien de forumetiquette, toch even voor te stellen aan alle leden hier op carclean!

Mijn naam is Michaël. Ik ben 25 jaar en woon samen met mijn vriendin in Sint-Niklaas. Ik geef les in het tweede leerjaar op een lokale basisschool (groep 4 voor de Nederlanders) en doe dit dagelijks met veel zin. De regelmatige vakantieperiodes zijn uiteraard een fijne bonus! :)

Mijn eerste wagen was een Volkswagen Polo van 2003. Deze heb ik gekocht in 2013. Hier heb ik 4 jaar met veel plezier mee gereden, maar naar het einde toe begonnen er toch wat kosten aan te komen. Eerlijk gezegd lag ik toen ook niet wakker van (de staat van) mijn wagen. Belangrijk was dat ik van punt A naar B kon geraken! :yum Meer dan dat verwachtte ik niet van mijn oude rammelbak.

Toen de beslissing viel om naar een nieuwe wagen te zoeken, viel mijn oog meteen op de Renault Megane Grandtour (stationwagen). Voor de vriendin was dit ook een evidente keuze, aangezien we toch op de leeftijd komen om aan uitbreiding te beginnen denken. Na een bezoekje aan het autosalon en enkele weken intensief onderhandelen met enkele fabrikanten, staat dit pareltje al ondertussen enkele maanden in onze garage.

1.jpg


Ik ben iemand die graag zorg draagt voor zijn nieuwe speelgoedjes. Deze spiksplinternieuwe wagen is daar ook geen uitzondering op. Omdat ik deze wagen zo lang mogelijk in nieuwstaat wil houden, ben ik me verder gaan verdiepen in de kunst van het detailen. Zo ben ik, via vele omwegen, uiteindelijk ook hier terecht gekomen! :)

Animemations, of Michaël uit Sint-Niklaas, dankt jullie alvast voor de vele tips en handleidingen die op dit forum te vinden zijn! ;) Hopelijk kan ik op termijn de community ook iets terug bezorgen! Tot die tijd probeer ik vooral te lezen, te leren en uit te proberen! :)
 
Laatst bewerkt:
Welkom, leuk voorstelrondje en al goed bezig met inlezen.
Geniet er van en voor je het weet bestaat de uitbreiding ook uit vele potjes voor je verzameling/collectie...:p
 
  • Leuk
Reactions: Animemations
Welkom op het forum Michaël, al was je al een poosje actief in andere topics.
Hele mooie Megane! Plezierige en veilige km's ermee gewenst.

En wat "aan uitbreiding te beginnen denken" betreft: niet denken, maar (blijven) oefenen!;)